نیمار بعد از جدایی از بارسا و پیوستن به پاری‌سن ژرمن اولین مصاحبه را انجام داد و مدعی شد انگیزه و پروژه فوتبالی تیم فرانسوی او را برای جدایی از بارسا متقاعد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از انتشار خبر رسمی پیوستن نیمار به تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن او بلافاصله توضیح داد که چرا چنین تصمیمی گرفته است. این در حالی است که هواداران بارسا او را به خیانت و پول‌پرستی متهم کرده‌اند.

نیمار اما در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه پاری‎سن ژرمن گفت: بسیار خوشحالم که به پاری‌سن ژرمن پیوسته‌ام. از زمانی که به اروپا آمده‌ام این تیم همواره یکی از جنگجوترین و باانگیزه‎ترین تیم‌های اروپا بوده است. بزرگ‌ترین چالشی که مرا برای پیوستن به این تیم متقاعد کرد این بود که به تیم کمک کنم تا به عناوینی که می‌خواهند و هوادارانشان از آن‌ می‌خواهند برسد.

نیمار در ادامه گفت: در واقع انگیزه و پروژه پاری‎سن ژرمن دلیل اصلی پیوستن من به این تیم بود. این تیم انرژی فوق‌العاده‎ای دارد و هواداران آن بسیار پرهیجان هستند. از امروز همه تلاشم را می‎کنم تا به تیم کمک کنم به اهدافش برسد و میلیون‌ها هوادار این تیم در سراسر دنیا شاد و خوشحال شوند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.