سرمربی بایرلورکوزن معتقد است یارانش مقابل لایپزیکی‌ها مرتکب اشتباهات بسیار زیادی شدند که حریف نهایت استفاده را کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پیکارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگا با دیداری که در ورزشگاه بای‌آرنا شهر لورکوزن انجام گرفت، آغاز شد.

بایر به استقبال از تیم شگفتی‌ساز و صعودکرده به دسته اول یعنی آر.ب لایپزیک رفت و ۳ بر ۲ نیز مقابل چشمان هوادارانش شکست خورد.

روگر اشمیت بعد از این باخت که پنجمین شکست فصل جاری تیم صنعتی ژرمن‌ها بود، اظهار داشت:بازی فشرده و بسیار نزدیکی بود.اما در مقاطعی از بازی هر شخصی که بازی را تماشامی کرد، به این احساس می‌رسید در مسیر برد در حال حرکت هستیم. البته در ادامه ماجرای ضربه پنالتی و هدردادن آن پیش آمد. به هرحال باید پذیرفت که در مسابقه‌ای سطح بالا، مرتکب اشتباهات بسیار زیادی شدیم. خطاهایی که لایپزیک نهایت استفاده را از آن کرد.

در این مسابقه ابتدا دقیقه یک کوین کامپل میزبان را پیش انداخت. اما دقیقه ۴ باوئوم‌‌گارتلینگر به اشتباه توپی را وارد دروازه خودی کرد تا مسابقه یک بر یک شود.

در دومین دقایق وقت اضافه یولیان برانت، ستاره جوان و ملی‌پوش ژرمنی گل برتری لورکوزن را زد. اما دقیقه ۶۷ فورسبرگ بازی را به تساوی کشند.

در دقیقه ۸۱ نیز اوربان با ضربه سر گل برتری میهمان را زد.

همچنین کالاهان‌اوغلو، بازیکن تکنیکی بایر در دقیقه ۵۴ ضربه پنالتی خود را به دستان گلر لایپزیک زد تا فرصت رسیدن به گلی دیگر را از تیمش بگیرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.