مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه از یکدیگر شناخت کافی دارند، گفت: به نقاط قوت و ضعف سایپا کاملا اشراف داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خداکرم که به جای فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل سایپای شرکت کرده بود به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ گفت: فردا با تیمی بازی داریم که شرایط خوبی در جدول دارد و ما هم شناخت کافی از این تیم داریم و می‌دانیم که این تیم از خط حمله خوبی برخوردار است و همین فاکتور می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

وی تاکید کرد: ما برای خط حمله سایپا برنامه خاصی در پیش داریم و با مدافعان تیممان تمرینات ویژه‌ای را انجام دادیم تا در مقابل مهاجمان سایپا عملکرد خوبی داشته باشند.

خداکرم تاکید کرد: دفاع سایپا از شرایط خوبی برخوردار است و مانند بخش حمله‌اش از بازیکنان باتجربه و جوان سود می‌برد، ولی ما از مدافعان این تیم شناخت کافی داریم و به نقاط قوت و ضعف آنها کاملا آگاه هستیم و مصمم هستیم بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف گسترش فولاد از دیدار فردا ارائه یک بازی شاداب، سرعتی و هجومی بوده است و ما می‌دانیم که فرکی از تجربه بالایی برخوردار است و حتی به دنبال قهرمانی با سایپاست که بتواند موفقیت خود را تداوم بخشد و همین خصوصیت فرکی است که باعث می‌شود ما فردا روز سختی را مقابل تیم او داشته باشیم.

مربی تیم گسترش فولاد در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای تقابل با سایپا محروم و مصدوم دارید، گفت: خوشبختانه نه محروم و نه مصدوم داریم و فردا با تمام قوا مقابل سایپای تهران به میدان خواهیم رفت و تنها هم به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنیم

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.