رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید اساسنامه نامادری فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان درباره مصاحبه تند وزیر ورزش علیه او که در آن گودرزی، رییس فدراسیون فوتبال، او را با "حسنی مبارک" شاه مخلوع مصر مقایسه کرده است، گفت: این مصاحبه را نخواندم، هر وقت مطالعه کردم جواب می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش گفته انتخابات فدراسیون فوتبال را به نامادری‌اش واگذار می‌کنم، تاکید کرد: نامادری فدراسیون فوتبال اساسنامه است.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: مثل اینکه اساسنامه فدراسیون نامادری شده است. همه چیز طبق اساسنامه انجام می‌شود و اگر ایرادی در اساسنامه هست، باید در اصلاحیه‌ها برطرف شود.

او همچنین درباره این حرف وزیر که گفته بود سیگنال‌هایی برای تعلیق فوتبال ایران به AFC فرستاده شده گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که همکاری و هماهنگی لازم را با وزارت ورزش داشته باشیم و با تعامل با آن‌ها کارها را پیش ببریم.

کفاشیان درباره ثبت نام خودش در انتخابات فدراسیون هم گفت: هنوز ثبت نام نکرده‌ام. حالا که مهلت ثبت نام تا ساعت ۸ شب تمدید شده و من تا یک ساعت دیگر تصمیمم را می‌گیرم.

کفاشیان در ادامه و در واکنش به اینکه احتمالا دیگر محمد دادگان برای ریاست فدراسیون فوتبال اقدام نخواهد کرد گفت: دادگان باید امضای ۱۰ نفر از اعضای مجمع را جمع می‌کرد که این کار را انجام نداده و زمان آن هم گذشته است.

او همچنین در واکنش به اظهارات وزیر ورزش مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال را مانند حسنی مبارک اداره می‌کند گفت: مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و نامزدها توانمندی‌های خود را بیان می‌کنند. مجمع هم با توجه به شرایط هر فرد انتخابش را انجام می‌دهد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه وزیر ورزش گفته اطلاعاتی از فدراسیون فوتبال دارد که سیگنال‌هایی را برای تعلیق فوتبال ایران صادر می‌کنند تاکید کرد: کارهای خودمان را خودمان انجام می‌دهیم و ارتباطی به AFC ندارد. ما باید کارهای خودمان را با تعامل با وزارت ورزش پیش ببریم. سعی‌مان بر این بوده است.

کفاشیان همچنین در پایان و در واکنش به اینکه عده‌ای فوتبال ایران را تحت حاکمیت جمهوری اسلامی اما مانند واتیکان اداره می‌کنند گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایراداتی دارد که باید آن را اصلاح کنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.