تیم ملی فوتسال بانوان در حالی برای انجام بازی‌های جام جهانی کوچک فوتسال وارد گواتمالا شد که روز گذشته در محل اقامت این تیم در مکزیک زلزله‌ای رخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، المیرا ثمینی پور سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال زنان و سفر به گواتمالا گفت: قرار بود تیم ملی در دو گروه وارد گواتمالا شود. گروه اول از ساعت ۱۶ به وقت محلی پرواز داشته و گروه دوم نیز باید از ساعت ۲۱ به وقت محلی مکزیکو سیتی را به مقصد گواتمالا ترک می‌کردند که متاسفانه پروازمان با تاخیر سه ساعته همراه بود و لی بالاخره پس از سه روز و تلاش‌های پی در پی برای اخذ ویزا، وارد گواتمالا شدیم.

وی ادامه داد: روز گذشته در محل هتل اقامت تیم ملی فوتسال در مکزیک زلزه‌ای رخ داد و اکنون بازیکنان تیم با مشقت و سختی راهی که پشت سر گذاشته اند، در استراحت به سر می‌برند.

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان همچنین افزود: نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شده، اما به دلیل تاخیر در پرواز، نتوانستیم خود را به موقع به این نشست برسانیم.

وی درباره شرایط بازیکنان گفت: بدون شک به دلیل پروازهای پی در پی و طولانی ، بازیکنان خسته هستند و متاسفانه از روز جمعه که تیم به سمت آلمان، مکزیک و در نهایت گواتمالا حرکت کرده، هیچ تمرینی را انجام نداده اند و بازیکنان از لحاظ جسمی بسیار خسته هستند. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که ملی پوشان با رفع خستگی اولین دیدار خود مقابل پرتغال را با بهترین عملکرد پشت سر بگذارند.

 برنامه روز نخست بازی‌ها به شرح زیر است:

چهارشنبه - ۴ آذر ۹۴

* اسپانیا - روسیه، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران

* ایران - پرتغال، ساعت ۳ بامداد به وقت تهران

* گواتمالا - ژاپن، ساعت ۵:۳۰ به وقت تهران

* پرتغال - کاستاریکا، ساعت ۲۲ به وقت تهران

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.