سرمربی صبا می گوید بازی سختی با پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی در نشستخبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت:«ایام محرم و شهادت سردار همدانی و همچنین درگذشتهادی نوروزی که دیگر در جمع ما نیست را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد.دربارهبازی فردا نباید حرف خاصی بزنم اما می‌دانیم که بازی سخت و دشوار است.آ

او با بیان اینکه در این مدت تمرینات خوبی راانجام داده اند ادامه داد:«برای این مسابقه کاملا آماده هستیم.درباره پرسپولیس حرفزدن بیهوده است چون آنها امسال عملکرد خوبی داشته اند با این حال نتایجی که گرفتنددر شان این تیم نبود.این نتیجه‌گیری به خاطر اشتباهاتی بود که به ضرر پرسپولیس رخ دادو اگر این اشتباهات نبود پرسپولیس الان باید دو برابر امتیازات فعلی را می‌داشت امابه حقش نرسیده است.»

دایی ادامه می دهد:«پرسپولیس مربی بزرگی مثل برانکو دارد.او استاد منبوده.من قرار است پس از مدتها با هواداران پرسپولیس دیدار داشته باشم.امیدوارم با قضاوت خوب داور بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیازحساس را بگیریم و خودمان را از میانه جدول بالا بکشیم.بازیکنان پرسپولیس نقطه قوت ایندیدار خواهند بود چرا که می‌خواهند جای هادی نورزی را پر کنند و نشان دهند که جای اوخالی نیست. بنابراین آنها تلاش دو چندان می‌کنند تا پیروز شوند و ما هم هدف مشخصی داریمو برای اینکه به بالای جدول برسیم همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه بازیخوب نتیجه بگیریم.»

او در بخش دیگری ازحرفهایش اشاره به یک روز عقب افتادن دیدار صبا و پر‌سپولیس کرد و گفت:« ما بر اساس برنامه سازمان لیگتمرینات را هماهنگ می‌کنیم و کارها را انجام می‌دهیم. این طور نمی‌شود که بعضی به خاطر"شو آف" این مسائل را مطرح کنند. اگر بازی بیست و پنجم بود آیا آقایان بازی راروز بیست و چهارم برگزار می‌کرد‌ند؟ با عدد ۲۴ می‌توان بازی‌های دیگر هم کرد. مثلاآقایان می‌توانستند تا ۲۴ سالگی هانی نوروزی خانه‌ای را رهن کنند و در اختیار خانواده‌اشقرار دهند یا این که آقایان می‌توانستند بعد از ۲۴ ساعت از درگذشت هادی نوروزی تمامیمطالبات او را به خانواده‌اش پرداخت کنند، ولی متاسفانه این کارها انجام نشد و همهاین مسائل شو آف است. این کارها را کردند که بازیکنان تیم ‌ملی به بازی برسند. اگرباشگاه پر‌سپولیس نامه‌ای می‌زد و می‌گفت که ما می‌خواهیم بازی دیرتر انجام شود ماحتما این کار را انجام می دادیم.اگر تمام بازی‌ها یک روز عقب می‌افتاد چه می‌شد؟ درستاین است که در مورد عقب انداختن بازی‌ها اطلاع دهند و در واقع این که بگویند به خاطرهادی نوروزی و عدد "۲۴" این کار را انجام می‌دهند یک موج سواری است و خیلی‌هانمی دانستند که شماره پیراهن هادی نوروزی چند است. حتی از مسئولان سازمان لیگ هم اگرسوال کنید قبل‌ها خیلی ها نمی دانستند که هادی نوروزی شماره‌ پیراهنش ۲۴ است. بعضی‌هادرگذشت هادی نوروزی را دست آویز خود قرار داده اند.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.