مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه نظم تیمی و انضباط کلی در تیم ایجاد شده، گفت: با شرایط فعلی امیدوارم استقلال بتواند در این فصل به موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پرویز مظلومی و همکارانش خیلی خوب کارشان را انجام می‌دهند و نظم تیمی و انضباط کلی در تیم ایجاد شده است. قطعا در ورزش‌های تیمی اگر نظم و انضباطی حاکم شود، موفقیت هم بدست می‌آید.

وی در مورد نخستین دیدار استقلال برابر سیاه‌جامگان در هفته نخست لیگ برتر افزود: امروز در تیم استقلال هماهنگی و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان ایجاد شده و امیدواریم با تکیه بر این موضوع تیم بتواند در دیدار روز پنجشنبه، بازی جوانمردانه و همراه با موفقیتی را از خود ارائه دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت آماده‌سازی این تیم هم اینگونه اظهارنظر کرد: آنچه من دیدم برنامه‌های آماده‌سازی تیم به خوبی انجام می‌شود اما به علت نداشتن زمان کافی، کادرفنی نتوانست دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برای تیم در نظر بگیرد اما از نظر برنامه‌های تاکتیکی، تکنیکی و بدنسازی کار بسیار خوبی در تیم ایجاد شده است.

وی همچنین اضافه کرد: امروز هماهنگی خوبی بین مربیان و کادرفنی با بازیکنان انجام داده و من امیدوارم با نظم و ترتیبی که در تیم حاکم است، استقلال بتواند در این فصل به موفقیت دست پیدا کند.

افشارزاده در مورد اینکه چرا فصل پیش استقبال مناسبی از بازی‌های این تیم در لیگ صورت نگرفت، یادآور شد: لیگ قبلی پربار و فنی نبود اما اگر تک تک تیم‌ها را آنالیز کنیم و بخواهیم نمره دهیم، نمره آنها متوسط بود. نتایج ضعیفی که این دو تیم گرفتند، باعث شد هواداران قهر کرده و به ورزشگاه نیایند. البته بنده توصیه می‌کنم هواداران به ورزشگاه آمده و دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس را حمایت کنند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: البته در یک مسابقه نمی‌توان تنها پیروز بود و عوامل متعددی باعث برد یا باخت تیم می‌شود اما امیدوارم در این فصل سرخابی‌ها از موقعیت خوبی برخوردار شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت خودش و اینکه صحبت از رفتنش از مدیرعاملی این باشگاه است، تاکید کرد: من اگر می‌خواستم احتمالا بروم، در این زمان درست نبود استقلال را رها کنم و بروم زیرا نیاز به استخدام کادرفنی، جذب بازیکنان و بستن خوب تیم و آماده‌سازی مناسب بود. الان کارها به خوبی در باشگاه توسط آقایان امیری، نظری و سایر دوستان انجام می‌شود. اعضای هیات مدیره هم فعالیت خوبی دارند و مشکلی وجود ندارد.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: اگر احساس شود، توانایی لازم وجود ندارد و باشگاه از ادامه حضورم لطمه می‌خورد، مطمئن باشید حتما اقدام کرده و جایم را به فرد مورد نظر که انتخاب می‌شود، خواهد داد.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در لیگ پانزدهم مدیرعامل دیگری را بالای سرخود خواهد دید؟، گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدارم هرچه خیر است، پیش آید.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نخست از پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، روز پنجشنبه هفته جاری میهمان سیاه‌جامگان مشهد است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.