سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش در دیدار برابر الچه بسیار خوشحال است. او می گوید این پیروزی نشان از روزهای خوب آبی-اناری‌ها در آینده دارد و نشان داد که تیم او شرایط سخت را پشت سرگذاشته است.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته بیستم رقابت های لیگا در خانه الچه به میدان رفت و پیروزی پر گلی را به دست آورد. آبی-اناری‌ها در نهایت توانستند با ۶ گل برابر حریف خود به پیروزی رسند تا نشان دهند که شرایط بحرانی خود را پشت سرگذاشته اند.

انریکه سرمربی بارسلونا از نمایش تیمش در این دیدار بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که با ارائه چنین بازی‌های به پیروزی می‌رسیم. پیروزی در چنین بازی‌های به ما روحیه می‌دهد و باعث می‌شود تا در آینده با قدرت بیشتری به میدان رویم. بازی در طول ۹۰ دقیقه هیجانی و زیبا بود. شرایط زمین ورزشگاه اصلا خوب نبود. هر گاه در زمین الچه بازی می کنیم با چنین مشکلاتی مواجه می شویم.

او ادامه داد: بعد از گل نخست بر بازی مسلط شدیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل های زیادی هم به ثمر رساندیم. می دانم که در طول فصل چنین پیروزی‌های کمتر به دست می آید.

من از نمایش تیمم راضی هستم. نیمار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و یکی از بهترین های میدان بود. الچه در این دیدار بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد و این کار را بر ما سخت کرد. گل نخست ما را راحت کرد و بعد از آن بهترین بازی را به نمایش گذاشت. بارسلونا در این چند هفته اخیر خوب ظاهر شده است و این نشان می دهد که ما در شرایط خوبی قرار داریم. ما به کمک خودمان نجات یافته ایم.

انریکه که شرایط بسیار سختی را در بارسلونا پشت سرگذاشته است، افزود: این بازی بیانگر ماهیت بارسلونا است. این بازی نشان داد که در آینده می‌توانیم چگونه باشیم. من ترکیب تیم را بر اساس نوع بازی به میدان می فرستم. لیونل مسی هم می تواند مهاجم نوک باشد و هم مهاجم کاذب. او هم مانند دیگر بازیکنان شب خوبی را پشت سرگذاشت. بارسلونا در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود. الچه تیم خوبی است. این تیم در رقابت های لیگا بازی می کرد و می توانست برای ما دردسر ساز باشد اما خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که توانستیم پیروز بازی باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.