برخلاف بسیار از رسانه‌های اسپانیایی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید از تصمیم همتای اسپانیایی خود در بارسا برای نیمکت‌نشین کردن مسی و نیمار در بازی برابر رئال سوسیه‌داد دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی شکست اخیر بارسلونا در خانه رئال سوسیه‌داد را به تصمیم سرمربی این تیم لوئیس انریکه برای نیمکت‌نشین کردن لیونل مسی و نیمار نسبت می‌دهند، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها از انریکه حمایت کرد.

او در کنفرانس خبری پیش از دربی مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا گفت: من وضعیت رختکن بارسلونا را نمی‌دانم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم. هر کسی درباره رختکن بارسا نظر خود را دارد اما لوئیس انریکه آن کسی است که می‌تواند بهترین تصمیمات را درباره تیمش بگیرد و به نظر من تصمیمی که برای نیمکت‌نشین کردن ستاره‌های تیمش در بازی برابر رئال سوسیه‌داد گرفت، منطقی بود.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت نابسامان فعلی بارسلونا خوشحال شده است، تصریح کرد: خیر من خوشحال نیستم، چون تیم خود من هم مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. من به تیم خود نگاه می‌کنم، نه به اتفاقاتی که در بارسلونا رخ می‌دهد. همه تیم‌ها ممکن است در طول فصل مشکلاتی داشته باشند.

کارلتو درباره بازی تیمش و اتلتیکو نیز اظهار داشت: ما اتلتیکو را به خوبی می‌شناسیم و بارها برابر این تیم قرار گرفته‌ایم از جمله در همین فصل. اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است، چون با بازی منظمش کار را برای شما سخت می‌کند. ما همیشه برای کسب پیروزی تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم اما اتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های اروپاست.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره اینکه آیا تیمش خسته است، عنوان کرد: در حال حاضر تیم من خسته نیست، چون هفت روز استراحت کرده است. وضعیت بازیکنانم خوب است و آنها این را در دقایق پایانی بازی برابر والنسیا نشان دادند. در پایان فصل اما من نمی‌دانم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، هرچند فکر نمی‌کنم که در پایان فصل هم خسته باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.