سرمربی تیم فوتبال اینتر با تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل کاراباخ از حذف نماینده آذربایجان ابراز تأسف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در پی تساوی بدون گل شاگردانش در خانه کاراباغ آذربایجان که منجر به صعود نراتزوری به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و حذف نماینده آذربایجان از دور رقابت‌ها شد، به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: اینتر عملکرد خوبی در این بازی داشت و هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود سخت جنگیدند. ما با وجود استفاده از سه یا چهار بازیکن جوان در ترکیب‌مان عالی بازی کردیم.

وی افزود: ما در این بازی فقط یک بار مرتکب اشتباه شدیم ولی بازی دشواری بود، چون کاراباغ می‌خواست به هر قیمتی که شده به پیروزی برسد. روی هم‌رفته شخصیت تیمی اینتر را در این بازی دوست داشتم. کاراباغ تیمی خوبی است و از اینکه آنها نتوانستند به جمع ۳۲ تیم برتر راه پیدا کنند، متأسفم. کاراباغی‌ها موقعیت‌هایی از جمله گل مردودشان در دقیقه ۹۴ روی دروازه ما داشتند که اگر تبدیل به گل می‌شدند اوضاع کاملاً فرق می‌کرد. به هر حال باید عملکرد کاراباغ را هم مورد تقدیر قرار بدهم.

سرمربی ۴۹ ساله نراتزوری در پایان خاطرنشان کرد: بازی خارج از خانه خوبی بود و از این دیدار برای به آمادگی رساندن بدنی برخی بازیکنان‌مان استفاده کردیم. اکنون باید تمرکزمان را به بازی دوشنبه با کیه‌وو معطوف کنیم، چون نیاز به این داریم تا در سری A ایتالیا حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

از زمانی که مانچینی جانشین والتر ماتزاری در اینتر شده این تیم در پنج بازی از رقابت‌های مختلف تنها یک پیروزی کسب کرده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.