سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: برخی می‌خواهند برای تراکتورسازی حاشیه‌سازی کنند و نباید این اجازه را به آنها بدهیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما فیلم بازی صبا را دیدیم. همه تیم‌ها شرایط مشابهی دارند و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند.

وی افزود: صبا تیم خوبی است و تاکنون در این ۴ دیدار شکستی را تجربه نکرده است و امیدوارم فردا بتوانیم تمرینات تاکتیکی که در این چند روز داشته‌ایم، در زمین مسابقه پیاده کنیم و از نقاط ضعف و قوتی که بررسی کرده‌ایم بازیکنان‌مان به خوبی استفاده کنند. 

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: فردا قطعا یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود ولی چون در زمین خودمان بازی می‌کنیم، نباید امتیازی از دست بدهیم و اگر در این دو دیدار خانگی پیاپی ۶ امتیاز ممکن را کسب کنیم می‌توانیم جزو مدعیان باشیم.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا مشکل حضورش در نشست‌های خبری حل شده است، گفت: ما تابع قانون هستیم، به ما گفته بودند که می‌توانم در نشست‌های خبری شرکت کنم و من هم به احترام رسانه‌ها حضور پیدا کردم تا در مورد مسائل تیم صحبت کنم و از این به بعد مشکلی در خصوص حضور در نشست‌های خبری ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور سعید مهدی‌پور در تراکتورسازی قطعی است، تاکید کرد: حاشیه‌ها همیشه برای تراکتورسازی است و برخی افراد دوست دارند برای ما حاشیه‌سازی کنند. من در مدتی که در تراکتورسازی بودم چه در بازی‌های دوستانه، چه جام شهدا و چه لیگ برتر فقط یک باخت کسب کردم که برخی افراد شروع به حاشیه‌سازی کردند که نباید به آنها این اجازه را بدهیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی اضافه کرد: ما ۶ بازیکن لیگ برتری داریم که شفیعی، کریمی، ادینهو، کامدار و آل نعمه سهمیه‌های لیگ برتری ما محسوب می‌شوند و سعید مهدی‌پور نیز قرارداد بستیم ولی قرارداد او را تا نیم‌فصل ثبت نمی‌کنیم و با کریم انصاری‌فرد صحبت کردم و شماره ۱۰ را برای او نگه داشتیم تا در صورت امکان به عنوان بازیکن آزاد به تیم ما بپیوندد. 

خطیبی با اشاره به مشکلات اخیر وی با مدیرعامل گفت: از زمانی که باشگاه من را برای سرمربیگری انتخاب کرد، امکاناتی خواسته بودم ولی به مرور زمان این امکانات عملی نشد.  نظمی به خاطر مشغله کاری که داشت با ما در ارتباط نبود ولی بازیکنان‌مان تا هفته چهارم با تمام مشکلاتی که داشتند با غیرت بازی کردند و بهترین نتایج ممکن را کسب کردیم. 

وی ادامه داد: مشکلات به مرور زمان برطرف نشد و بازیکنان از من درخواست می‌کردند برای رفع مشکلات اقدامی انجام دهم که بعد از بازی با  پدیده با نظمی صحبت کردم و قول دادند مشکلات را تا دیدار مقابل پرسپولیس حل کنند. 

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص مصدومان تیمش گفت: شاهین ثاقبی دیروز تست داد و امروز که با او صحبت می‌کردم گفت کمی درد دارد و احتمالا در دیدار فردا نباشد ولی محسن دلیر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت. 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.