برخلاف شایعات مطرح شده، باشگاه استقلال تبلیغات محیطی دیدار امروز با مس رفسنجان را برعهده داشت.

برخلاف شایعات مطرح شده، باشگاه استقلال تبلیغات محیطی دیدار امروز با مس رفسنجان را برعهده داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* کانون مشوقین باشگاه استقلال پرچم‌های بزرگ آبی رنگ را روی سکوهای روبه‌روی جایگاه نصب کرده‌اند. همچنین بنر بزرگ «همه با هم، نه به اعتیاد» در ورزشگاه دیده می‌شود.

* با وجود بحث‌هایی مبنی بر عدم پرداخت پول تبلیغات محیطی باشگاه استقلال به سازمان لیگ، ولی در این دیدار باشگاه استقلال اجرای تبلیغات محیطی را برعهده دارد.

* با تصمیم کادر فنی، رضا آذری در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار نگرفت. روز گذشته نیز رشید مظاهری، محمدرضا آزادی، بابک مرادی و متین کریم‌زاده از لیست استقلال خط خورده بودند.

* روزبه چشمی، آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد، وریا غفوری، آرمان رمضانی، عارف آقاسی، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی نیمکت‌نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* به مانند دو بازی اخیر لیگ که در ورزشگاه آزادی برگزار شده است، تعدادی از بانوان خبرنگار در ورزشگاه حضور دارند.

* سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و آرمان رمضانی نفراتی بودند که از استقلال به سمت نیمکت مس رفتند. در حالی که بازیکنانی مثل منشا که سابقه بازی در استقلال را دارد به سمت نیمکت استقلال نرفتند.

* در صحنه‌ای داور کنار خط به سود استقلال خطا اعلام کرد که باعث شد محمد ربیعی سرمربی مس به او اعتراض کند.

* گادوین منشا پس از گلزنی مقابل استقلال شادی گل جالب توجهی داشت. سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال هم به نحوه زدن پنالتی مهاجم مس به داور اعتراض کرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.