سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه سرمربی مونته نگرویی این تیم برای بازگشت به ایران دنبال بهانه است، گفت: شک نکنید اگر کار ما به فیفا بکشد باشگاه برنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه ذوب آهن با تهیه بلیت بازگشت برای میودراگ رادولوویچ سرمربی این تیم زمینه سفر او به ایران را برای امروز فراهم کرده بود اما این سرمربی صربستانی مجددا اعلام کرد بازگشت به ایران و حضور در تمرینات ذوب آهن به خاطر محدودیت های کرونایی در آلمان برایش مقدور نیست و مسیری که برای وی انتخاب شده مسیر درستی نمی باشد.

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره اظهارات اخیر میودراگ رادولوویچ و مشکلاتی که وی در انتخاب بلیت برای بازگشت به ایران عنوان کرده است، گفت: ما بهترین مسیر را برای رادولوویچ انتخاب کردیم و او می تواند بدون مشکل برگردد. او بهانه هایی می آورد و صرفا دنبال توجیه است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: مسیری که برای بازگشت رادولوویچ انتخاب شده از صربستان به آلمان، قطر و سپس ایران است. این مسیر کاملا حساب شده انتخاب شده و حتی اگر کوچکترین مشکلی داشته باشد حاضریم آن را تغییر بدهیم!

جمشیدی خاطرنشان کرد: رادولوویچ به نقل از مسئولان باشگاه عنوان کرده ما می خواستیم او را زمینی برگردانیم در حالی که چنین چیزی صحت ندارد. تمام مسیر بازگشت از صربستان برای رادولوویچ هوایی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: رادولوویچ علاقه مند است کنار خانواده اش بماند و کرونا را بهانه کرده است. اکثر مربیان و بازیکنان خارجی لیگ به ایران بازگشته اند. رادولوویچ هم باید به تعهداتش عمل کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تعهد به بازگشت به ایران از رادولوویچ گرفته شده است؟ اظهار کرد: بله، روزی که رادولوویچ می خواست ایران را ترک کند در جلسه با مدیرعامل باشگاه تعهدی را امضا کرد که باید به محض اعلام زمان شروع لیگ ایران دوباره به کشورمان بازگردد.

جمشیدی درباره احتمال کشیده شدن این ماجرا به فیفا گفت: شک نکنید اگر کار به فیفا بکشد ما برنده می شویم. هواداران مطمئن باشند هیچ ضرر و زیان مالی متوجه ذوب آهن نخواهد بود.

وی درباره احتمال انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن به جای رادولوویچ تاکید کرد: انتهای این هفته تعطیلات را در پیش داریم ولی نهایتا تا شنبه و یکشنبه هفته آینده جلسه هیات مدیره برگزار می شود باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. رادولوویچ هنوز رسما نامه ای برای عدم بازگشتش به باشگاه ذوب آهن نفرستاده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان تاکید کرد: علاوه بر رادولوویچ، دستیار و یکی از مدافعان خارجی این تیم هم همچنان به ایران بازنگشته اند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.