آقای خاص از عملکرد داوران بازی تیمش مقابل لیورپول انتقاد کرد و گفت گه به جای داوران فوتبال، داوران بیسبال انتخاب شده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از باخت ۴ بر یک بامداد امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل لیورپول در دیداری دوستانه در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی با اشاره به حضور ۱۰۱ هزار و ۲۵۴ تماشاگر در ورزشگاه میشیگان گفت: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود، اما اگر من بودم به ورزشگاه نمی‌آمدم و پولم را بابت دیدن این تیم‌ها خرج نمی‌کردم. هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، نشان دادند که چقدر تیم‌های محبوب‌شان را دوست دارند و تنها برای لذت بردن از تیم‌شان به ورزشگاه آمده بودند. هواداران سنگ‌تمام گذاشتند و به همین خاطر است که آندر هررا و دیگر بازیکنان به آنها احترام زیادی گذاشتند.

آقای خاص که تحت‌تأثیر هواداران قرار گرفته، در ادامه به انتقاد از تیم داوری آمریکایی پرداخت و اظهار داشت: جو موجود در ورزشگاه شگفت‌انگیز بود و دو گل فوق‌العاده را از آندرس پریرا و ژردان شکیری شاهد بودیم، اما داوران بازی اشتباهی دعوت شده بودند. آنها توسط فدراسیون بیسبال دعوت شده بودند و فکر کردند که این یک بازی بیسبال است! آنها به این بازی آمدند و دیدند که یک بازی فوتبال است! سرگرمی جالبی بود!

وی در ادامه انتقاداتش تأکید کرد: با شور و شوقی که بیشتر هواداران آمریکایی دارند، شایسته دیدن بهترین تیم‌ها هستند. چیزی که شور و شوق ایجاد می‌کند بازیکنان و تیم‌های خوب هستند. تقابل لیورپول - منچستریونایتد و منچستریونایتد - رئال مادرید خوب است، اما تا بازی‌های جام جهانی می‌شود هیچ احترامی برای باشگاه‌ها و بازیکنان قائل نمی‌شوند. بازیکنان هم به‌هرحال شایسته تعطیلات هستند. این وضعیت سردرگم‌کننده‌ای است.

آقای خاص تصریح کرد: برای کسانی که از سال ۲۰۰۴ سعی کرده‌اند تا با سرمایه‌گذاری برای آوردن بهترین تیم‌ها به آمریکا باعث ترویج فوتبال در این کشور شوند، متأسفم. ما و چند تیم دیگر، نتوانستیم کیفیت تیمی واقعی خودمان را به هواداران نشان دهیم که می‌توانست حتی شور و شوق بیشتری را در بین هواداران به وجود بیاورد.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که «آیا منچستریونایتد برای فصل جدید نیاز به تقویت شدن بیشتری دارد؟»، گفت: این نتایج ربطی به تقویت تیم ندارد. تقویت‌کننده‌های تیم ما پوگبا، فلینی، لیندلوف، رشفورد، لینگارد، ماتیچ و والنسیا هستند. این تیم ماست، اما ترکیب تیم ما نیست. ما این بازی را با نیمی از بازیکنانی آغاز کردیم که حتی در زمان آغاز فصل جدید در لیست ۲۳ نفره ما نخواهند بود. اگر از تقویت منظورتان خرید بازیکن جدید است که بله، دوست داریم بازیکن جدید بخرم و به ترکیب تیم اضافه کنم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: مایلم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیرم، اما فکر نمی‌کنم که بتوانم دو بازیکن جدید بگیرم، هرچند فکر می‌کنم در نهایت جذب یک بازیکن شدنی است. از چند ماه پیش لیست پنج بازیکن مدنظرم را به باشگاه داده‌ام و باید منتظر بمانم ببینم که آیا آنها می‌توانند یکی از آنها را به خدمت بگیرند یا خیر! اگر موفق به این کار شوند که خوب است، اگر هم نشوند که به کارمان ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید و به بازیکنانی که دارم، اعتقاد دارم.

مورینیو خبر داد نمانیا ماتیچ به خاطر عمل جراحی که داشته، ممکن است شروع فصل را از دست بدهد و در ادامه به دفاع از عملکرد بازیکنان اصلی‌اش به مانند الکیس سانچس پرداخت و گفت: شما می‌خواهید که سانچس با بازیکنانی که اطرافش بازی می‌کنند، خوشحال باشد؟ ما اینجا نیستیم که شیوه بازی‌مان یا پویایی تیم را بهبود ببخشیم. ما اینجا هستیم تا زنده بمانیم و نتایج خیلی بدی کسب نکنیم. سانچس تنها بازیکن هجومی ما در این تور است. ما نه بال‌های خود را داریم و نه مهاجمان را. با وجود نبودن بازیکنان اصلی‌مان سانچس تمام تلاش خود را می‌کند. او بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل میلان به نمایش گذاشت و بهترین عملکردش را در تور آمریکا به نمایش گذاشته است. من با شما هم‌عقیده نیستم که می‌گویید سانچس از بودن در منچستریونایتد خوشحال نیست. اگر او از بودن در اینجا خوشحال نبود، دو بازی متوالی، ۹۰ دقیقه و ۸۵ دقیقه به این شکل بازی نمی‌کرد.

وی همچنین در انتقاد از مهاجم فرانسوی تیمش که هنوز به تمرینات شیاطین سرخ ملحق نشده، خاطرنشان کرد: مارسیال بچه‌اش هم به دنیا آمد که بچه زیبایی است و خدا را شکر سالم است. با این وجود او باید اکنون اینجا می‌بود، اما نیست. بعد از این باید با رئال مادرید و بایرن بازی کنیم و این هم وضعیت شروع ماست!

آقای خاص در پایان یادآور شد: فیل جونز و رشفورد حاضر شده‌اند که تعطیلات‌شان را کوتاه کنند و تا زودتر به جمع مل محلق شوند. امیدوارم بچه‌های ما در تعطیلاتی که لایقش هستند کمی بیشتر مراقب خود باشند و بعضی‌ها از آنها هم کاری که رشفورد و جونز کردند را تکرار کنند و زودتر برگردند و به تیم کمک کنند چون ما در شروع فصل به دردسر خواهیم افتاد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.