سرمربی سابق یونتوس تا به حال به اندازه کافی در «استمفورد بریج» با سختی ها و مشکلات دست و پنجه نرم کرده است و قصد دارد تا در روزهای مسابقه مراقب ضربان قلبش باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی با هدایت «آنتونیو کونته» در این فصل نوسانات زیادی داشته است. آنها هفته گذشته در دیداری بزرگ، منچستریونایتد را با نتیجه چهار بر صفر در «استمفورد بریج» شکست دادند اما پس از آن در دور چهارم رقابتهای جام اتحادیه انگلیس مقابل وستهام شکست خوردند. همچنین شکست برابر لیورپول و آرسنال و تساوی مقابل سوانزی سیتی از نتایج ضعیف «آبی ها» در این فصل به شمار می رود.

از همین رو کونته تأیید کرده است که به علت نواسانات تیمش در این فصل٬ نگران قلبش است.

کونته گفت: نگران قلبم هستم. تلاش کردم در این فصل تمریناتم را انجام دهم تا بدنم را در فرم ایده آل نگه دارم. می دانم کمی خطر کردم اما شاید در طول بازی دستگاهی برای بررسی ضربان قلبم روی خودم نصب کنم.

مربی ۴۷ ساله ایتالیایی افزود: هر زمان که وقت داشته باشم، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می دوم. بعد از تمرینات اگر خسته نباشم، به دوره تمرینی خودم می پردازم. اینجا چهار زمین تمرین داریم و دور آنها می دوم، برخی مواقع سعی می کنم دستیارانم را نیز درگیر کنم. در شروع فوتبالم تغذیه خیلی خوبی داشتم و نتیجه آن را احساس می کردم. از وقتی که مربی شدم، خواستم که همانطور پیش بروم. نباید چیزی را ممنوع کنید، فقط کافیست تعادل درستی بین مصرف پروتئین، کربوهیدرات و چربی برقرار کنید. این برای جلوگیری از مصدومیتها مهم است، همچنین از لحاظ ذهنی با نشاط می شوید. سعی کردم که اینطور عمل کنم.

چلسی که در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارد، روز یکشنبه باید به مصاف ساوتهمپتون برود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.