مربی تیم فوتبال نفت گفت: ملوانی‌ها در حالی خواستار خریداری امتیاز باشگاه نفت بودند که فقط به فکر انحلال این تیم بودند.

ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بحث انتقال باشگاه نفت به انزلی و صحبتهایی که رضائیان مبنی بر غیرقانونی بودن انتقال این باشگاه به شرکت بهنام پیشرو کیش انجام داده،‌ اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و اینکه من به عنوان مربی تیم نفت مشغول فعالیت بودم لازم دیدم که در مورد یکسری از صحبت‌هایی که صورت می‌گیرد توضیحاتی ارائه بدهم. من در جریان کامل فروش و واگذاری باشگاه نفت بودم و بیاد بگویم که صحبتهای آقایان رضاییان و تاجیک هیچ دلیل و ادله محکمی ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه به اشتباه در ابتدای امر واگذاری یکسری کارهایی صورت گرفت که شرکت هایی از شهرستان‌های مختلف هم متقاضی خرید امتیاز باشگاه شدند اما همان موقع اعلام کردیم که بحث واگذاری باشگاه به شهرستان‌های خارج از تهران امکانپذیر نیست. متأسفانه در آن موقع به خاطر اینکه قیمت را بالا ببرند این کارها را انجام دادند اما در همان زمان هم شرکت بهنام پیشروی کیش برای خرید امتیاز باشگاه وارد عمل شد که مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون را پیشنهاد داد.

مربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولان انزلی از جمله آقایان رضاییان و دنیامالی به دنبال بردن تیم به حاشیه بودند و فقط به فکر انحلال نفت بودند و به همین دلیل هم پیشنهاد غیرمعقولی را ارائه دادند و مبلغ ۲۲ میلیارد را مطرح کردند که این پول برای بیت‌المال بود و هیچ توجیهی هم نداشت. کمیته واگذاری شامل سه نفر است که آقایان اصغر هندی، عماد حسینی و گرشاسبی در آن حضور دارند و آل‌اسحاق هم به عنوان ناظر در آنجا فعالیت می‌کند که حق رأی ندارد.سندی که سایت باشگاه ملوان منتشر کرده وجاهت قانونی ندارد چرا که آقایان رضاییان، دنیامالی، قنبرزاده و تاجیک در این موضوع نقشی نداشتند و خود قنبرزاده به من گفت که فقط مدیرعامل باشگاه بوده و حتی اجازه ورود به جلسات آنها را هم نداشته است. تاجیک هم یک کارمند صرف بوده است و آنها حق رأی نداشتند. خوشبختانه در این زمینه نهادهای نظارتی هم ورود کردند و اجازه ندادند که اقدامات غیرقانونی رقم بخورد و ۱۷ میلیارد پول بیت‌المال حیف و میل شود.

فریادشیران یادآور شد: مسئولان استان گیلان اگر می‌توانند در بحث تیم‌داری همان سهمیه‌هایی را که داشتند حفظ کنند نه اینکه هم‌اکنون تیم‌های این استان به وضعیت بغرنج مبتلا شوند. چرا هم‌اکنون باید داماش دچار این وضعیت شده باشد؟ من به مسئولان سپید رود تبریک می‌گویم که فوتبالی توانستند به لیگ دسته اول صعود کنند. اگر تیمی هم قرار است در لیگ برتر حاضر شود باید فوتبالی این کار را انجام بدهد. تعجب می‌کنم که چگونه این استان با مدیران خوبی که دارد به رضاییان که کارنامه موفقی هم نداشته اعتماد کرد. او ۴ تیم فولاد، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و در آخرین شاهکار هم ملوان را به لیگ دسته اول برد و در واقع استاد سقوط تیم‌ها به لیگ دسته اول است.

وی ادامه داد: در زمانی که ملوان بحث خرید امتیاز نفت را مطرح کرد اعلام کردند که باید از مراکز مختلف استعلام بگیرد و بدهی ۱۲ میلیاردی بازیکنان پرداخت شود که در آن زمان هیچ یک از این کارها انجام نشد. هم‌اکنون قرار شده است که بخش خصوصی که در این زمینه وارد شده بدهی بازیکنان را تا ۲۰ روز آینده تسویه کند و باید دولت هم از بخش خصوصی حمایت کند تا تیم در آرامش بتواند وارد مسابقات شود. اگر نفت شرایط خوبی نداشته باشد و آرامش در آن وجود نداشته باشد به خاطر همین مسائل است که آقایان به وجود آوردند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.