مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس همتای لهستانی‌اش در بایرن‌‌مونیخ را بهترین مهاجم نوک حال حاضر فوتبال دنیا می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که کمتر از یک هفته به مصاف تیم‌های یوونتوس و بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مانده، آلوارو موراتا، مهاجم بانوی‌پیر به خطری که روبرت لواندوفسکی می‌تواند برای راه‌راه‌پوشان تورین ایجاد کند، هشدار داد.

لواندوفسکی در این فصل در ۲۰ بازی‌ برابر باواریایی‌ها ۲۱ گل به ثمر رسانده که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود و همین موضوع سبب پرطرفدار شدن او در فوتبال اروپا شده است.

موراتا در این باره به نشریه بیلد آلمان گفت: لواندوفسکی به نظر من بهترین مهاجم نوک حال دنیاست. یادم هست که یک بار پیراهنم را با او عوض کردم. او عجب شکم شش تکه‌ای داشت! خیلی خوشحالم که یک بار دیگر می‌توانم برابر لواندوفسکی بازی کنم.

موراتا با تأکید بر اینکه تیمش می‌تواند کار باواریایی‌ها را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت کند، به حریف آلمانی تیمش در خصوص جوی که در تورین انتظارش را می‌کشد، هشدار داد.

او گفت: بازی رفت برای بایرن‌مونیخ بسیار سخت است. استادیوم ما برای بایرن‌مونیخ مانند یک جهنم خواهد بود. یوونتوس تیمی سازمان‌یافته و یکدست است. در ۹ بازی قبلی‌مان تنها یک گل خورده‌ایم. یووه تیمی منسجم است و همه بازیکنان آن حاضرند برای کمک به هم‌تیمی‌هایشان یک مایل بدوند. ما بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم اما باید احتیاط کنیم چون کوچکترین اشتباهی برابر بایرن‌مونیخ برای‌مان هزینه سنگینی خواهد داشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.