علی فتح الله زاده مدتی قبل گفت که پرسپولیس در یک بازی دوستانه ۸ گل از استقلال خورده بود.

میثم ری شهری - خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل سابق استقلالی‌ها در این مصاحبه كه در آستانه سالگرد بازی ۶ تایی ها انجام داد، گفت كه پرسپولیس ۸ گل از استقلال خورد و پس از آن هم چند پیشكسوت استقلال حرف او را تایید كردند. اما بعد از آن همان پیشكسوتان در حرف خود اما و اگر آوردند و كار به اینجا كشید كه قرار شد فتح الله زاده اسناد این مسابقه را رو كند.

حالا بیش از یك ماه از این ماجرا گذشته و فتح الله زاده همچنان نتوانسته اسنادی كه حرفش را زده را پیدا كند و در اختیار رسانه ها قرار دهد. فتح الله زاده اخیرا و در حاشیه یکی از سفرهایش به خارج از کشور در جمع امیدوار رضایی ، پرهام ، امیری و قلعه نویی درباره مهمترین دستاورد خبر ۸ تایی ها گفته: «حالا ما می گردیم و برای آن بازی اسنادش را پیدا می کنیم اما حداقل دستاورد این خبر ، تحت تاثیر قرار گرفتن کری های حریف بود ، دو ماه هم رفتیم به صدر اخبار!» حرفی که از مدیر پیشین استقلال نقل شده است جمله ای که او در جمع تعدادی از مدیران پیشین استقلال از جمله مهدی پرهام گفته شده که نقل کرده است. جمله ای که حاجی آبی ها باید به آن واکنش نشان دهد تا مشص شود گفته یا نه اما حتی اگر او تکذیبش کند هم هنوز فرقی در ماجرای خبرسازی اش با گفتن ماجرای ۸ تایی ها ندارد و او برای گفته اش در فاصله ای نزدیک به دو ماه ؛سندی رو نکرده است.

پاراگراف بالا، بخشی از مطلبی است كه خبرآنلاین دیروز منتشر كرد و با واكنش كاربران مواجه شد. تعداد قابل توجهی از كاربرانی كه درباره این مطلب كامنت نوشته اند، به این اشاره كرده اند كه مدیرعامل سابق استقلال، مردم را سر كار گذاشته و نباید چنین حرفی می زده. سر كار گذاشتن مردم از این جهت مورد توجه كاربران خبرآنلاین قرار گرفته كه از زمان مصاحبه فتح الله زاده تا به حال، بسیاری از هواداران استقلال در كری خوانی‌های خود با پرسپولیسی‌ها، به این مسابقه كه اسنادی از آن وجود ندارد اشاره می‌كنند و می‌گویند كه پرسپولیس ۸ تایی شده و همان طور كه هواداران پرسپولیس از لقب ۶ تایی ها برای استقلال استفاده می‌كنند، هواداران تیم آبی پوش پایتخت هم از لقب ۸ تایی‌ها برای تیم قرمزپوش پایخت استفاده می‌كنند.

فتح الله زاده بی جهت كری خوانی‌های هواداران دو تیم را در شرایطی بالا برد كه اصلا دلیلی برای زیاد شدن این كری خوانی ها وجود نداشت. شاید به همین دلیل است كه تعداد قابل توجهی از كاربرانی كه زیر خبر فتح الله زاده نظر نوشته اند، از او انتقاد كرده اند. البته جالب است كه فتح الله زاده خودش گفته كه با این مصاحبه، دوباره به صدر اخبار رفته. اگر واقعا نگاه فتح الله زاده از مطرح كردن چنین بحثی این بوده كه روی جلد روزنامه ها برود، پس باید به هواداران هم حق داد كه از او انتقاد كنند.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )