سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید کاستیا تأکید کرد، رسیدن بازوبند کاپیتانی این تیم به پسر او ربطی به رابطه پدر و فرزندی آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید کاستیا، شب گذشته (شنبه) در اولین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی اسپانیا، در خانه برابر تیم ابرو با نتیجه قاطع ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا شروعی به یادماندنی داشته باشد.

در این بازی انزو زیدان، پسر بزرگ زین‌الدین زیدان، اسطوره کهکشانی‌ها، گل سوم تیم تحت هدایت پدرش را در دقیقه ۲۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما چیزی که توجه رسانه‌ها را در مورد او جلب کرد، کاپیتانی‌اش در این بازی بود که در کنفرانس خبری پس از بازی برای یکی از خبرنگاران سؤال برانگیز بود.

زین‌الدین زیدان در پاسخ به سؤالی خبرنگاری که دلیل کاپیتان شدن انزو را پرسید، گفت: انزو را به خاطر اینکه پسر من است، به عنوان کاپیتان تیم انتخاب نکرده‌ام. کاپیتان شدن انزو به این دلیل است که او در کنار خیمی، خاوی مونیوس و ماریانو چهار بازیکن باسابقه تیم هستند.

سرمربی رئال مادرید کاستیا در ادامه به تمجید از پسر خود پرداخت و اظهار داشت: انزو می‌تواند در تمامی پست‌ها بازی کند. او بازیکنی باکیفیت است و کارش را خوب می‌داند.

زیدان درباره اهدافی که برای خود در فصل جدید در نظر گرفته است، تأکید کرد: از الان درباره صعود به دسته دوم حرف نمی‌زنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان کسب پیروزی در تمامی این بازی‌ها و ارائه عملکردی خوب است. هنوز برای صحبت کردن درباره اهداف‌مان زود است و باید بازی به بازی پیش برویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.