سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: رمز موفقیت ما آنالیزخوبی است که انجام می‌دهیم و این مسئله به ما بسیار کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل الاهلی اظهار داشت: ما اگر گل دوم یا سوم را به ثمر می‌رساندیم شرایط‌مان در بازی برگشت به مراتب بهتر بود به هر حال بازی سختی در عربستان داریم به جایی می‌رویم که شرایطش دشوار است و ۹۰ دقیقه دوم را باید تلاش کنیم که گل نخوریم تا از پلن B خود استفاده کنیم.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: امروز از هواداران استقلال و پرسپولیس، آذری‌زبانان، فولادی‌ها، سپاهانی‌ها و تمام کسانی که به فوتبال علاقه‌مند هستند و در ورزشگاه حضور داشتند تا پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز در بیاورند. امروز نفت تهران بازی نداشت بلکه نفت ایران بازی داشت دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم فکر نمی‌کردم به این اندازه در ورزشگاه حاضر شدند

وی افزود:‌حضور هواداران باعث نشاط در بازیکنان ما شد و واقعاً یار دوازدهم ما بودند ۱۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند اما برای ما ۱۵۰ هزار نفر بودند از تمام کسانی که برای نفت دعا کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت در خصوص اینکه بازیکنان الاهلی پس از پایان بازی در زمین دویدند گفت: به علت اینکه آنها فردا زمان تمرین ندارند پس از بازی ریکاوری کردند ما هم در عربستان باید چنین کاری انجام دهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.