مدیربرنامه‌های مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که جالوروسی شانسی برای جذب ستاره پیشین بارسلونا ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که برخی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سری A خبر می‌دهند و در این میان هم برخی از رم به عنوان مقصد وی یاد کرده‌اند.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ اما رخ دادن این اتفاق را تقریباً غیرممکن می‌داند و می‌گوید که ایبرای ۳۳ ساله به استادیو المپیکو نخواهد رفت، چون قدرت مالی رم برای برگرداندن او به ایتالیا کافی نیست.

رایولا در گفت‌وگو با شبکه رادیویی آنچیو اسپورت اظهار داشت: رم به جذب ابراهیموویچ تمایل دارد؟ با تمام احترامی که برای این باشگاه قائلم باید بگویم که این تیم از عهده هزینه انتقال زلاتان برنمی‌آید.

رایولا در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاً امکان بازگشت ایبرا به سری A وجود دارد یا خیر، گفت: ما در مورد ایبرا سال به سال پیش می‌رویم. همه چیز به آنچه او می‌خواهد بستگی دارد و به قدرتش. در حال حاضر او هنوز یک سال و نیم دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و به هیچ قیمتی فروشی نیست.

ابراهیموویچ در ۱۷ بازی که این فصل در تمامی رقابت‌ها برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده، ۱۳ گل به ثمر رسانده است، هرچند او نتوانسته به تیمش برای خروج از سیر نزولی که در آن قرار گرفته است، کمکی بکند. پاریسی‌ها پس از شکست ۴ بر ۲ برابر باستیا در ابتدای هفته جاری به رده چهارم جدول لوشامپیونه سقوط کرده‌‌اند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.