اسطوره فوتبال کلمبیا اعتقاد دارد جیمز رودریگز ارزش ۸۰ میلیون یورویی را که رئالی‌ها بابت به خدمت گرفتنش پرداخت کرده‌اند، داشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمز رودریگز پس از درخشش خیره‌کننده‌ای که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفت و سرانجام در ازای ۸۰ میلیون یورو از موناکو به جمع کهکشانی‌ها اضافه شد. او در فصل جاری در ۱۲ بازی از رقابت‌های مختلف که برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته سه گل به ثمر رسانده است.

کارلوس والدراما در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی «آس» با تمجید از هموطن خود گفت: جیمز کیفیت واقعی خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ به معرض نمایش گذاشت. حقیقت این است که رودریگز خود را با گروهی از بازیکنان سرشناس وفق داده که پیش از این جایگاه خود را در رئال محکم کرده‌اند. به هر حال برای بازیکن جوانی مثل او این مقدار سازگاری که تاکنون داشته هم خوب بوده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه رودریگز مدت زیادی در رئال مادرید بماند، افزود: حضور در رئال‌ مرحله مهمی از دوران حرفه‌ای رودریگز برای یادگیری است. به نظرم رقمی که مادریدی‌ها بابت به خدمت گرفتن جیمز پرداخت کرده‌اند هم رقمی عادی است. آنها آنقدر که رودریگز می‌ارزیده بابتش پول پرداخت کرده‌اند. 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.