سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: سپاهان تغییر سیستم داده ولی نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی شناسایی کردیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد مقابل سپاهان ضمن تبریک روز خبرنگار در مورد دیدار فردا (پنجشنبه) اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی سختی در پیش خواهند داشت. این بازی برای ما سخت است چراکه سپاهان یکی از تیم‌های پرافتخار ایران محسوب شده و در نخستین دیدار لیگ برتر هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و صدرنشین مسابقات شد.

وی ادامه داد: سپاهان هم بازی سختی دارد چون ما قبل از شروع مسابقات بازی‌های تهاجمی خوبی داشتیم و برای حضور در لیگ تمرینات منظمی پشت‌سر گذاشتیم. با وجود داشتن بازیکنان خوب از سال گذشته، امسال هم بازیکنان خوبی به تیم اضافه کردیم.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: بازیکنان انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را برای بازی فردا آماده کنند. هدفمان کسب ۳ امتیاز است که فکر می‌کنم به آن برسیم.

وی با اشاره به نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر گفت: مقابل استقلال خوزستان شرایط برای برگزاری یک بازی خوب مهیا نبود. زمین نامناسب و هوای گرم اهواز باعث شد ۲ تیم نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. با برنامه و منطقی بازی کردیم و با وجود اینکه آماده بازی در این زمین نبودیم تا دقیقه ۹۰ پیروز مسابقه بودیم که به خاطر از دست دادن تمرکزمان در دقایق پایانی گل خوردیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که رد و بدل شدن بازیکن بین ۲ تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی مفید است، گفت: من معتقدم بازیکن باید در جایی بازی کند که دلش آنجاست، تا بتواند کارآیی‌های خود را نشان دهد. ما نمی‌توانستیم سامان نریمان جهان را در حالی حفظ کنیم که فکرش جای دیگر بود.

وی افزود: در مورد مرتضی اسدی هم دوست نداشتیم از تیم اول شهرمان بازیکن بگیریم اما وقتی با این بازیکن صحبت کردم دیدم که وی قصد رفتن به استقلال و سایپا را دارد  قصد ماندن در تراکتورسازی را ندارد. به همین دلیل از اسدی خواستیم به گسترش فولاد بیاید و از روزی هم که به تیم ما آمد یکی از بازیکنان با اخلاق تیم ما بوده است

تارتار با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین اختصاصی گسترش فولاد به نفع تیمش است، گفت:  ما تمام تمریناتمان را در زمین اختصاصی برگزار می‌کنیم و در همین زمین به مصاف حریفان تدارکاتی‌مان می‌رویم، به همین دلیل ترجیح می‌دهیم در این زمین بازی کنیم.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها با آمادگی ۷۰-۸۰ درصدی وارد مسابقات شدند و ما از جمله تیم‌هایی هستیم که با توجه به آغاز زودهنگام تمرینات، آمادگی بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر داریم.

تارتار همچنین از هواداران تیم تراکتورسازی خواست تا از تیم گسترش فولاد هم حمایت کنند و افزود: تراکتورسازی این هفته در تبریز بازی ندارد و با توجه به این موضوع دوست دارم فردا هواداران این تیم به ورزشگاه بیایند و با حمایت از تیم ما لرزه به اندام رقیب بیندازند.

وی گفت: هواداران به خوبی می‌بینند که گسترش فولاد تأثیر مثبتی بر تراکتورسازی دارد. گسترش فولاد در راه پرورش بازیکنان جوان قدم بر می‌دارد و تراکتورسازی از این بازیکنان بهره می‌برد.

سرمربی تیم گسترش‌ فولاد با اشاره به اینکه شناخت خوبی نسبت به سپاهان دارد، تأکید کرد: ما ۵-۶ بار فیلم بازی سپاهان و پیکان را آنالیز کردیم و به خوبی می‌دانیم که سپاهان تغییر سیستم داده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم تا در بازی پنجشنبه نتیجه لازم را کسب کنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.