سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برتری تیمش مقابل سویا از هافبک اسپانیایی‌اش و عملکرد شاگردانش تمجید ویژه‌ای کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برتری تیمش مقابل سویا از هافبک اسپانیایی‌اش و عملکرد شاگردانش تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیدار سوپرجام اروپا در شهر بوداپست مجارستان با نتیجه ۲ بر یک سویا را در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای از پیش‌رو برداشتند و فاتح این جام شدند، پس از این بازی در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش که پنج دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۱۰۴ گل برتری باواریایی‌ها را به ثمر رساند، گفت: خاوی مارتینس با گلی که به ثمر رساند، پیروزی را برای ما به ارمغان آورد. گاهی اوقات فوتبال داستان‌هایی اینچنینی را می‌نویسد و این یکی از آن داستان‌های زیبا بود. روز چهارشنبه گزارش‌ شد که او در بیلبائو بود (بحث بازگشت مارتینس به اتلتیک بیلبائو مطرح است)، اما او در این دیدار گل برتری ما را به ثمر رساند.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در ارزیابی بازی هم اظهار داشت: ۱۵ دقیقه طول کشید تا ما در جریان بازی قرار بگیریم. فوق‌العاده بود که می‌دیدم بازیکنان با ذهنیتی که دارند از آن شرایط سخت بازی گذر کردند و در نهایت هم به پیروزی رسیدند. در پایان بازیکنانم با گذر از موانع موجود به پیروزی دست یافتند.

وی همچنین درباره حضور تعدادی از تماشاگران در این بازی اظهار داشت: خوب بود که در این دیدار دوباره چنین جوی را تجربه کردیم. همه چیز کمی بیشتر شبیه به فوتبال بود و از این بابت خوشحالیم. بیشتر از همه امیدوار هستم همه تماشاگران در سلامت کامل به خانه‌های خود بازگردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.