تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با دو گل میهمانش پرسپولیس را در نیمه نخست شکست داد.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست‌ و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ٢٠:۴۵ در ورزشگاه امام علی (ع) میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.

برای گل‌گهر در نیمه نخست سید علیرضا ابراهیمی در دقیقه ٢١ و احمد موسوی در دقیقه ۴٠ گلزنی کردند.

دقایق آغازین نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی پرسپولیس همراه بود اما بی دقتی مهاجمان پرسپولیس باعث شد این تیم به گل نرسد. در دقیقه ٩ روی ارسالی که از سمت راست انجام شد، علیپور فرصت خوبی برای باز کردن پروژه گل‌گهر به دست آورد اما ضربه سر او به اوت رفت.

در ادامه این دیدار در دقیقه ١۵ کمال کامیابی‌نیا روی یک تکل، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد تا پرسپولیس‌ کار را ١٠ نفره ادامه بدهد.

با وجود این که پرسپولیس‌ ١٠ نفره شده بود، اما باز هم تک فرصتی برای گلزنی به دست آورد. در دقیقه ١٩ مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت.

با این حال با گذشت زمان آبی پوشان گل‌گهر عملکرد بهتری نشان دادند و در دقیقه ٢١ با استفاده از یک کرنر به گل رسیدند. احمدرضا زنده‌روح با استفاده از این کرنر توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد. و علیرضا ابراهیمی هم با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقایقی بعد از گل، زنده‌روح از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتی را روانه دروازه کرد اما توپ راهی اوت شد.

در دقیقه ٣٩ این دیدار، روی پاس خوب زنده‌روح، احمد موسوی صاحب توپ و با ورود به محوطه جریمه پرسپولیس‌، گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان گل‌گهر برای پرسپولیسی‌ها که قهرمان لیگ شده‌اند، تونل انسانی آماده کردند تا آن‌ها را تشویق کنند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ ، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، محمد نادری، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، میلاد کمندانی، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، بهنام برزای، یونس شاکری، رضا محمود آبادی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.