تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار با گل گهر سیرجان با دریافت دوگل به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهرسیرجان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب میزبان پرسپولیس در هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر آبی پوشان سیرجانی مقابل قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ برتر در نیمه اول همراه بود.

علیرضا ابراهیمی (۲۱) و سید احمد موسوی (۳۹) دوگل این بازی را برای گل گهر سیرجان در ۴۵دقیقه ابتدایی به ثمر رساندند.

شاگردان یحیی گل محمدی که پیش از این، چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفته بودند با ترکیب اصلی خود وارد زمین مسابقه شد. همین امر سبب شد تا بازیکناناین تیم با تاکتیک کاملا تهاجمی وارد زمین شوند تا بتوانند در همان دقایق ابتدایی از دفاع چند لایه گل گهر عبور کنند. حملاتی که تا دقیقه ۱۵ ادامه داشت اما تکل کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۶ با سخت گیری سید مهدی سیدعلی داور بازی همراه بود تا او با کارت قرمز مستقیم روبرو شده و پرسپولیس را برای دومین بار در یک ماه اخیر، ۱۰ نفره کند.

همین اخراج سبب شد تا شاگردان مجید جلالی در گل گهر با اعتماد به نفس بیشتری دست به حملات سرعتی بزنند و بتواند روی دروازه قهرمان فوتبال باشگاهی ایران فشار بیاورند. جملاتی که در دقیقه ۲۱ با کرنر آنها ادامه داشت تا علیرضا ابراهیمی بتواند با ضربه سر خود و روی اشتباه رادو، دروازه پرسپولیس را باز کند.

پس از این گل سرخپوشان پایتخت بار دیگر سعی کردند روی دروازه میزبان حمله کنند که چند بازی هم توسط مهدی ترابی و علی علیپور موفق به این کار شدند اما هیچ یک از جملات آنها تبدیل به گل نشد تا گل گهری ها روی غفلت محمد نادری دفاع چپ سرخ ها و سرعت سید احمد موسوی در دقیقه ۳۹ صاحب موقعیت گل شده و گل دوم خود را به ثمر برسانند.

پس از این گل نیز تلاش بازیکنان پرسپولیس راه به جایی در نیمه اول نبرد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان دو گل برای میزبان به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.