سرمربی روسونری ادامه روند خوب تیمش با کسب پیروزی خانگی مقابل پارما را نتیجه زحمات شاگردانش در هفته‌های اخیر می‌داند.

سرمربی روسونری ادامه روند خوب تیمش با کسب پیروزی خانگی مقابل پارما را نتیجه زحمات شاگردانش در هفته‌های اخیر می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی میلان پس از پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پارما که در آن گل خورده را با سه گل پاسخ دادند و با سه امتیاز آن به ناپولی رده ششمی رسیدند، به خبرنگاران گفت: بازی پیچیده‌ای بود چون ما با سختی‌ها مواجه شدن با تیمی مانند پارما که در ضدحملات فوق‌ خطرناک است ، آشنا بودیم. در نیمه اول هم چندین موقعیت ساختیم اما به اندازه کافی در زدن ضربات آخرمان دقیق نبودیم. در نیمه دوم اما واکنش‌ بهتری داشتیم. زلاتان ابراهیموویچ از دست خودش به خاطر اینکه گل نزد، عصبانی بود اما همه ما این را می‌دانیم که این قدرت و آتش درونی اوست که باعث می‌شود از خودش و دیگر بازیکنان تیم انتظار ارائه بهترین بازی‌ را داشته باشد. او وقتی به زمین بازی می‌رود، مانند یک شیر است و عصبانیتش هم اتفاق مثبتی است.

پیولی سپس فاش کرد که در بدو ورودش به میلان با فرانک کسیه، زننده یکی از گل‌های این تیم به پارما، مشکل داشته است، کسی که حالا به مهره‌ای کلیدی در خط میانی روسونری تبدیل شده است.

سرمربی پیشین اینتر و فیورنتینا افزود: من و فرانک در ابتدای کارم در میلان با هم اختلاف داشتیم اما به محض اینکه حرف یکدیگر را فهمیدیم، اوضاع کاملاً عوض شد. او دارد ثابت می‌کند که بازیکنی در بالاترین سطوح است و هر وقت به زمین می‌رود کیفیت و حضورش کاملاً احساس می‌شود.

با وجود روبراه شدن اوضاع میلان، پیولی می‌داند که فصل آینده باید جای خود را به رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی سابق لایپزیگ بدهد. او در پاسخ به این سؤال که تیمش نسبت به روزهای ابتدایی شروع دوباره لیگ (پس از وقفه سه ماهه به خاطر شیوع کرونا) چه تغییری کرده است، گفت: شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک مربی جدید با یک تیم نسبتاً‌ جدید بلافاصله نتیجه بگیرد. ما اما حتی قبل از تعلیق لیگ هم گوشه‌هایی از پتانسیل‌مان را نشان دادیم و حالا داریم مزد زحماتی که در این ۶ ماه کنار هم بودن‌مان انجام دادیم را می‌گیریم. من از کار کردن با این تیم فوق‌العاده لذت می‌برم و تمرین دادن بازیکنان آن برایم افتخار است.

پیولی ماه اکتبر سال گذشته جانشین مارکو جامپائولویی شد که بعد از تنها ۷ هفته کار اخراج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.