سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: بلاتکلیفی فوتبال بانوان توهین آمیز است، ای کاش یک نفر مسئولیت این داستان بی‌سرانجام را برعهده می‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: بلاتکلیفی فوتبال بانوان توهین آمیز است، ای کاش یک نفر مسئولیت این داستان بی‌سرانجام را برعهده می‌گرفت. مریم جهان‌نجاتی از بلاتکلیفی لیگ برتر و بی توجهی به فوتبال بانوان گلایه کرد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما، کرونا و مشکلاتی که بوجود آورده و سختی‌هایی که برای تصمیم گیری سازمان لیگ وجود دارد را درک می‌کنیم، اما اینقدر بلاتکلیفی فوتبال بانوان توهین آمیز است و نشان از بی اهمیتی فوتبال بانوان دارد.

وی افزود: اگر توانایی برگزاری مسابقات لیگ را ندارید مشکلی نیست ما هم می‌پذیریم، لیگ آقایان هم با آن همه هزینه‌های چند برابری نسبت به ما تعطیل شد و دوباره آغاز به کار کرد اما این مسئله مهم است که جلسه‌ای با حضور رسانه‌ها و نمایندگان باشگاه‌ها گذاشته و نتیجه را اعلام کنند. ای کاش چنین جلسه‌ای برگزار کرده و به جمع بندی رسیده و برای لیگ سال آینده هم تصمیم‌گیری می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان به زحماتی که در لیگ برتر فوتبال بانوان کشیده است اشاره و خاطرنشان کرد: این همه بلاتکلیفی بی اهمیت جلوه دادن فوتبال بانوان است و من فکر می‌کنم تمام زحماتی که از ابتدای لیگ فوتبال می‌کشیم تا این رشته باشد بر باد می‌رود.

وی با بیان این مطلب که آیا برگزاری جلسه این قدر سخت است که ما را بلاتکلیف گذاشته‌اید، اظهار داشت: شرایط بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا را درک می‌کنیم اما نمی‌توانند جلسه ای برگزار کنند از کارشناسان بخواهند که تصمیم گیری کنند چقدر برگزاری یک جلسه سخت است؟ از طرفی برای اسپانسرها بسیار سخت است که از فوتبال بانوان حمایت کنند و بی اهمیتی به فوتبال بانوان بی میلی شدیدی برای آنها بوجود آورده است.

جهان‌نجاتی همچنین به جوابگو نبودن مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت: چند بار با گلاره ناظمی مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ تماس گرفتم که چون جواب ندادند دیگر تماس نگرفتم چون وقتی جواب تلفن ما را نمی‌دهند ضرورتی ندارد دوباره تماس بگیرم و هر کسی برای خودش شخصیت و احترام دارد.

وی به برنامه ریزی برای فصل جدید و تیم‌های پایه تاکید کرد و ادامه داد: الان بهترین زمان برای برنامه ریزی تیم‌های پایه همه باشگاه‌ها است تا اگر قرار است اتفاقات عجیبی مثل کرونا بوجود آید حداقل حواس شان به تیم‌های پایه باشد و تصمیم گیری کلی برای سال ۹۹ شود. من مطمئن هستم لیگ سال ۹۹ را با این شرایط از دست خواهیم داد و اگر قرار به برگزاری مسابقات لیگ در آبان و آذرماه باشد صددرصد لیگ سال ۹۹ را از دست خواهیم داد و اصلا برگزاری این مسابقات منطقی نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در پایان یادآور شد: ای کاش یک نفر دلش برای فوتبال می‌سوخت برای زحمت‌هایی که زنان در آفتاب در این سال‌ها کشیدند یک نفر دلش می‌سوخت و مسئولیت این داستان بدون سرانجام را برعهده می‌گرفت متاسفانه هیچ کسی حاضر نیست مسئولیتی برعهده بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.