مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، اقدامات مالک این باشگاه برای تعویق مسابقات لیگ برتر عاقلانه‌ترین کار بوده است.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، اقدامات مالک این باشگاه برای تعویق مسابقات لیگ برتر عاقلانه‌ترین کار بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تراکتور بعد از دو شکست پیاپی برابر پارس جنوبی و نساجی، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دیدار با صنعت نفت داشت که شاگردان ساکت الهامی در نهایت برد مهمی را در این بازی خانگی به دست آوردند. ایمان سلیمی مدافع تراکتور درباره این پیروزی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: برد مهمی را در دیدار مقابل صنعت نفت به دست آوردید. بله، ما در آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ و اولین بازی بعد از شروع لیگ شکست خورده بودیم و این موضوع کارمان را کمی سخت کرده بود. در بازی نساجی که خیلی بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، ما حتی در آن بازی بهتر از بازی با صنعت نفت بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. خدا را شکر که در بازی دیروز سه امتیازی مهم را کسب کردیم.

تسنیم: در این مدت ساکت الهامی هم به شدت تحت فشار قرار داشت ... بله، همین‌طور است. ایشان تراکتور را از شرایط بحرانی نجات داده و نتایج بسیار خوبی گرفته است، ولی نمی‌دانم چرا بعضی چیزها زود فراموش می‌شود. خوشبختانه مالک، مدیریت و بازیکنان پشت الهامی هستند و نتایجی که ایشان با تراکتور گرفته، قابل دفاع است.

تسنیم: چرا برابر صنعت نفت به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدی؟ من قبل از بازی با نساجی ۱۰ روز تمرین نکرده بودم و در این بازی به میدان رفتم. بعد از بازی هم باید بیشتر روی خودم کار می‌کردم و شرایط طوری پیش رفت که مقابل صنعت نفت در ترکیب ثابت قرار نگرفتم.

تسنیم: مالک باشگاه تراکتور اصرار زیادی به تعطیلی لیگ داشت، فکر نمی‌کنی این موضوع تیم شما را از لحاظ روانی به‌هم ریخته بود؟ اتفاقاً آقای زنوزی عاقلانه‌ترین کار را انجام می‌داد. برای او سلامتی افراد از هر چیزی مهمتر بود. آن زمان خیلی‌ها سکوت کردند، ولی مالک باشگاه ما گفته بود که چه مشکلاتی می‌توانست سر راه قرار بگیرد. شما نباید شرایط فوتبال ما را با اروپا مقایسه کنید. رعایت پروتکل توسط تیم‌های ایرانی بسیار سخت است. اخیراً هم برخی میزان مصدومیت‌ها در ایران را با بازیکنان اروپایی قیاس کردند که این اصلاً درست نیست. در اروپا بازیکنان خانه‌های بزرگ با امکانات عالی از جمله باشگاه و زمین بزرگ دارند، ولی در ایران بازیکن نمی‌تواند در آپارتمان ۷۰ متری خودش را آماده کند. حرف‌هایی که آقای زنوزی می‌زد درست بود، ولی شما حالا می‌بینید که چه مشکلاتی برای برخی تیم‌ها ایجاد شده است و چطور برخی تیم‌ها بیانیه می‌دهند.

تسنیم: حاج‌صفی هم در بازی دیروز نقش مهمی در برد تیم شما داشت. درست است؟ بله، همین‌طور است. احسان همین شوت‌ها را در بازی با نساجی هم زد، ولی متأسفانه گل نشد.

تسنیم: حتماً می‌دانی که بازی‌تان با استقلال هم لغو شده است. بله، متأسفانه ما در حال حاضر بلاتکلیف هستیم و معلوم نیست بازی ما با استقلال چه زمانی برگزار خواهد شد. متأسفانه بیماری کرونا برای فوتبال هم مشکلات زیادی درست کرده است. لغو بازی با استقلال همه چیز را به‌هم می‌ریزد و باید منتظر برنامه جدید باشیم که ببینیم بازی با استقلال قرار است چه زمانی برگزار شود. این بی‌برنامگی هم فقط به بازیکنان استرس می‌دهد. امیدوارم بازیکنان با مصدومیت‌های شدید مواجه نشوند.

تسنیم: فکر می‌کنی تراکتور امسال سهمیه بگیرد؟ هدف ما همین است و باید سخت تلاش کنیم. ما در لیگ برتر بازی به بازی جلو می‌رویم و در جام حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.