سرمربی لاتزیو فاصله گرفتن شاگردانش از صدر جدول رده‌بندی سری A به خاطر باخت خانگی مقابل میلان را به وجود برخی مشکلات و شانس ربط داد.

سرمربی لاتزیو فاصله گرفتن شاگردانش از صدر جدول رده‌بندی سری A به خاطر باخت خانگی مقابل میلان را به وجود برخی مشکلات و شانس ربط داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رؤیای قهرمانی تیم فوتبال لاتزیو بامداد امروز (یکشنبه) با شکست خانگی غیرمنتظره این تیم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میلان ضربه سنگینی خورد. در نبود چیرو ایموبیله و فیلیپه کاسیدو دو مهاجم نوک اصلی تیم به دلیل محرومیت، دیگر بازیکنان لاتزیو نتوانستند، دروازه میلان را باز کنند و متحمل یکی از سنگین‌ترین باخت‌های خود در این فصل شدند. این باخت سبب شد که اختلاف آنها با یوونتوس صدرنشین در فاصله هشت هفته به پایان فصل به هفت امتیاز افزایش پیدا کند و با روندی که بانوی پیر در لیگ پیش گرفته است شانس شاگردان سیمونه اینزاگی برای رسیدن به اسکودتو کم شد.

اینزاگی در پایان این بازی به شبکه DAZN گفت: این باخت روی وضعیت ما در جدول تأثیر منفی می‌گذارد، اما می‌دانستیم که در این بازی مشکلاتی سر راه‌مان قرار می‌گیرد. در عین حال بخت هم با ما یار نبود چون یکی از گل‌هایی که خوردیم با تغییر مسیر پس از برخورد با یکی از بازیکنان شکل گرفت و یکی دیگر با پنالتی که دروازه‌بان نزدیک بود آن را مهار کند. بعد از آن ما دو تعویض انجام دادیم که به بازی برگردیم، اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، گل سوم را هم خوردیم. متأسفانه من در حال حاضر نمی‌توانم از سیستم چرخشی استفاده کنم و به همین دلیل انجام چهار بازی در عرض تنها دو هفته فشار بسیار زیادی روی ما می‌آورد.

اینزاگی افزود: با این حال باید نگاه‌مان به آینده و بازی بعدی باشد. می‌دانیم چه مسیری را تا الان پیموده‌ایم و قصد رها کردن آن را هم نداریم. احتمالاً کورئا را برای بازی بعدی از دست خواهیم داد. باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم، چون بازیکنانی که در این بازی به میدان رفتند الان دیگر خیلی خسته‌اند. متأسفانه به دلیل محرومیت ایموبیله و کایسدو ما مجبور شدیم کورئا را به میدان بفرستیم در حالی که او چند هفته است با مصدومیت ساق پا دست و پنجه نرم می‌کند. لوکاس لیوا هم بعد از تنها ۲۵ دقیقه تمرین، اولین بازی‌اش را انجام می‌داد. ما صبح روز بازی تصمیم گرفتیم که او را به میدان بفرستیم. بابی آدکانیه هم ۲۵ روز بود که بازی نکرده بود. میلینکوویچ و کورئا قبل از بازی به من گفتند که حال‌شان خیلی خوب نیست. خب با این شرایط بازی مقابل میلان کار سختی است اگرچه من فکر می‌کنم که وقتی بازی ۲ بر صفر به سود آنها بود ما می‌توانستیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم.

لاتزیو در هشت هفته باقیمانده از فصل جاری سری A دو بازی سخت دیگر دارد که یکی از آنها در خانه یوونتوس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.