مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید دارد که استادیوم یکصدهزار نفری این مجموعه و زمین چمن آن شرایط ایده آل لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتبال را دارد.

قدرت الله سیف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی برخی از اماکن مجموعه ورزشی آزادی گفت: این اقدام بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا و با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد. کارتینگ، قایقرانی، اتومبیلرانی و موتورسواری، تنیس و زمین‌های چمن و ۲ و ۳ همراه با رستوران و خوابگاه‌ها از بخش‌های بازگشایی شده هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه‌ها، خاطرنشان کرد: بهره برداران مجموعه ورزشی آزادی ملزم به رعایت این پروتکل‌ها هستند ضمن اینکه نمایندگان کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی هم نظارت لازم را این مجموعه‌ها و فعالیت‌های آنها خواهند داشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه سالن‌های کشتی از مهمترین سالن‌های این مجموعه است که هنوز اجازه بازگشایی و فعالیت در آن صادر نشده است، خاطرنشان کرد: در مورد استادیوم یکصد هزار نفری آزادی هم برابر پروتکل‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عمل خواهد شد.

به گفته وی، با این شرایط و اینکه بسیاری از فدراسیون‌های مستقر در آزادی در رشته‌های انفرادی یا کم برخورد و بی خطر فعالیت دارند، می‌توان گفت که در مجموع ۶۰ درصد بخش‌های آزادی بازگشایی شده و فعالیت در آنها مجاز است.

سیف با تاکید بر اینکه هنوز فعالیتی استادیوم یکصد هزار نفری آزادی انجام نمی‌شود در مورد شرایط چمن آن و اینکه لغو سه ماهه فعالیت‌ها چه تأثیری روی وضعیت آن داشته است، تصریح کرد: البته همواره تلاش این بوده که زمین چمن ۱۰۰ هزار نفری آزادی در هر شرایطی و حتی در کوران مسابقات، خوب و استاندارد نگهداری شود به خصوص که این زمین تنها محل برگزاری دیدارهای تیم ملی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: زمین چمن آزادی بهترین شرایط ممکن برای برگزاری بازی را دارد. هر زمان برای آغاز لیگ برتر و مسابقات فوتبال تصمیم گیری شود، آزادی آمادگی میزبانی از تیم‌ها را دارد اما مشکل اینجاست که به فصل گرما نزدیک می‌شویم و هر چه این فاصله نزدیک تر شود، نگهداری چمن و هزینه‌های آن سخت‌تر و بیشتر می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین در مورد اجاره بهای اماکن این مجموعه و وضعیت پرداختی آن از خردادماه به بعد گفت: طی سه ماه گذشته و برابر دستور وزیر ورزش، بابت اجاره بها هیچ رقمی دریافت نکردیم. البته این دستورالعمل ویژه اسفند ۹۸ و فرودین و اردیبهشت ۹۹ بود.

سیف تاکید کرد: در مورد خردادماه به بعد و چگونگی دریافتی بابت اجاره بها منتظر دستورالعمل جدید وزیر ورزش هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.