بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید شرایطش به خاطر کرونا در ایران و دور بودن از خانواده‌ سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، «ویلیان میمبلا» بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر در تبریز به سر می برد اما به خاطر دور بودن از خانواده و مشکوک بودن تست کرونای چند بازیکن این تیم، شرایط روحی خوبی ندارد.

میمبلا در این ارتباط گفت: ما تاکنون دو تست کرونا را پشت سر گذاشه ایم. منتظر نتایج هستیم تا ببینیم چه می شود. این ویروس خطرناک است. من اینجا تنها هستم و ممکن است به آن مبتلا شوم.

بازیکن پرویی تراکتور ادامه داد: نگرانی و ترس از ابتلا به کرونا همیشه وجود دارد. باید از خودمان مراقبت کنیم تا این ویروس نتواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد.

میمبلا درباره شرایط زندگی اش در ایران تاکید کرد: دور بودن از خانواده بسیار سخت است. خوشبختانه دارد اتفاقاتی می افتد و اگر پرواز به سمت لیما (پایتخت پرو) برقرار شود می توانم خانواده ام را ببینم. با خانواده ام در ارتباط هستم و خدا را شکر می کنم که آنها خوب هستند. این موضوع مرا آرام می کند.

این بازیکن که با سایت «depor» پرو گفتگو کرده است، در پایان در خصوص وضعیت کشور پرو هم گفت: من هر روز خبرها را دنبال می کنم و می بینم که مردم به حضور در خیابان ها بدون رعایت مسائل ایمنی و بدون مجوز ادامه می دهند. متوجه نمی شوم چرا مردم اقدامات دولت را نادیده می گیرند. پیام من این است که در خانه بمانید وگرنه تعداد افراد آلوده به ویروس بیشتر می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.