دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند ایران از دو تیم در لیگ ایتالیا پیشنهاد دارد و شاید فصل آینده راهی این کشور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «الکس فالکن» دروازه بان برزیلی در میانه های این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست و جانشین سپهر محمدی شد که با عقد قراردادی به تیم گازپروم روسیه رفته بود.

عملکرد فالکن در گیتی پسند رضایت گیتی پسندی ها را در پی داشت و حمید بی غم سرمربی این تیم بارها از عملکرد فنی و همچنین اخلاق حرفه ای فالکن تعریف و تمجید کرد.

فالکن که حالا باید گیتی پسند را در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال ایران مقابل مس سونگون هم همراهی کند، دو پیشنهاد از لیگ ایتالیا دارد و احتمالا فصل آینده در این کشور بازی خواهد کرد.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال تمدید قرارداد فالکن گفت: فعلا هیچ چیز برای فصل آینده مشخص نیست ولی این دروازه بان از ایتالیا پیشنهاد دارد. باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.

این در حالی است که طبق اعلام رسانه های اسپانیا، «والکس دوس سانتوس» دیگر بازیکن برزیلی گیتی پسند هم برای فصل بعد با تیم «پنیسکولا» اسپانیا به توافق رسیده است و بعد از پایان فینال لیگ برتر ایران، از گیتی پسند جدا می شود.

قرار است این دو بازیکن برزیلی روز یازدهم خرداد برای شرکت در تمرینات گیتی پسند جهت حضور در فینال لیگ برتر به ایران بازگردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.