اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشورمان می‌گوید که برنامه توسعه کمیته جوانان نخبه AFC مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص ارتباط ویدیویی با لاسلو، مدیر فوتبال پایه AFC گفت: من به همراه مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال امروز ارتباط تصویری را با لاسلو و یکی از اعضای پنل کمیته جوانان برقرار کرده و درباره برنامه توسعه کمیته جوانان نخبه AFC به بررسی و ارزیابی پرداختیم.

وی ادامه داد: وضعیت کشورهایی که در این برنامه اقدام کرده و عضو هستند، توسط این کمیته ارزیابی می‌شود. بر همین اساس امروز در خصوص سیستم استعدادیابی، مربیان ملی، استعدادهای موجود در ایران، وضعیت لیگ‌های پایه، آکادمی‌های فوتبال ایران، یکسری اطلاعاتی که قبلاً توسط کمیته جوانان به AFC داده شده بود، ارزیابی صورت گرفت. در نهایت مسئولان این کمیته جزئیات بیشتری را از ما خواستند تا تصویر کلی و شفاف‌تری از فوتبال ایران داشته باشند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اطلاعات و وضعیت آکادمی سپاهان را به عنوان آکادمی نمونه در فوتبال کشور معرفی کردیم تا کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسات آینده به صورت مستقیم با این آکادمی ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.

محمدی گفت: برای AFC اهمیت دارد که مسیر پیشرفت و نقشه راه فوتبال پایه ایران به چه شکل است. در واقع استعدادها چطور کشف می‌شوند و پرورش می‌بینند، توسعه رده‌های سنی و ارتباط آنها به چه صورت است، محصولات آکادمی باشگاه‌ها آیا در همان باشگاه استفاده می‌شوند یا خیر، ارتباط با خانواده‌ها از طریق آکادمی و چارت سازماندهی آکادمی‌ها به چه صورت است. در واقع این موارد به طور کامل از سوی AFC بررسی می‌شود.

وی تأکید کرد: برنامه ۱۵۰ صفحه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم و در ماه آینده مجدداً ارتباط ویدیویی خواهیم گرفت تا پس از مطالعات AFC اگر سوالی بود یا برنامه جدیدی باید به مرحله اجرا در آید، آن را بررسی و انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.