گروهی از هواداران تیم فوتبال میلان به یکی از بازیکنان سابق این تیم به شکلی عجیب و بیرحمانه در فضای مجازی حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال بازی اخیر تیم‌های فوتبال میلان و فیورنتینا در هفته بیست‌و‌پنجم سری A، گروهی از هواداران میلان به پاتریک کوترونه بازیکن سابق این تیم که اکنون به صورت قرضی در فیورنتینا توپ می‌زند، حمله‌ور شدند.

در این بازی که در ورزشگاه آرتمیو فرانکی فلورانس برگزار شد و با تساوی یک - یک خاتمه یافت، میلان با گل آنته ربیچ پیش افتاد اما در دقیقه ۸۲ کوترونه در کورسی شانه‌به‌شانه با رومانیولی مدافع میلان به زمین افتاد و به این ترتیب توانست یک پنالتی برای فیورنتینا بگیرد که منجر به گل تساوی این تیم شد. در حالی که به نظر می‌رسید کاپیتان میلانی‌ها ابتدا توپ را زده است، داور برخورد پای او با پای کوترونه را خطا تشخیص داد.

کوترونه پس از بازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعتراف کرد که دوست داشت خودش پشت این ضربه پنالتی بایستد اما اگر آن را به گل تبدیل می‌کرد، شادی پس از گل انجام نمی‌داد. همین موضوع سبب شده که بسیاری از هواداران میلان از کوترونه کینه به دل بگیرند و به بی‌رحمانه‌ترین شیوه‌ها به او حمله کنند.

مهاجم سابق میلان تصاویری از پیام‌های به شدت توهین‌آمیزی که از سوی هواداران این تیم دریافت کرده را منتشر کرد که یکی از آنها چنین مضمونی دارد: آستوری بد مرد (کاپیتان سابق فیورنتینا که دو سال پیش بر اثر حمله قبلی در هتل تیم درگذشت). کوترونه هم باید هرچه زودتر به چنین سرنوشتی دچار شود. او شرم‌آور است.

یکی دیگر از هواداران میلان به شیوه‌ای دیگر برای کوتورو آرزوی مرگ کرده است. او نوشته :«کوترونه و خانواده‌اش باید ویروس کرونا بگیرند».

کوترونه ۲۲ ساله اما به شیوه‌ای خونسردانه به پیا‌م‌های توهین‌آمیزی که برایش ارسال شده واکنش نشان داده و نوشته است: «برای بدترین افراد، هیچ حد و مرزی وجود ندارد».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.