مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دلیل نیامدن مهاجم ایرلندی این تیم به ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونی استوکس که نیم فصل دوم لیگ برتر به پرسپولیس پیوست و یحیی گل‌محمدی امید زیادی به او داشت، پس از رفتن به مرخصی چند روزه حاضر نشده به ایران برگردد و به نظر می رسد قرارداد او در آستانه فسخ قرار داشته باشد.

محمدحسن انصاریفرد در مورد آخرین وضعیت این بازیکن گفت: استوکس فعلا نیامده است. البته ما قرارداد وی را طوری بسته ایم که بابت هر جلسه غیبت ۳ هزار دلار و غیبت در هر مسابقه ۵۰ هزار دلار جریمه خواهد شد.

انصاریفرد ادامه داد: ضمن اینکه براساس قراردادی که تنظیم شده است کل مبلغی که به وی پرداخته کرده ایم را پس خواهیم گرفت. اطمینان داشته باشید که پرسپولیس در این مورد ضرر مالی نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل نیامدن استوکس به ایران گفت: در تازه ترین دلیلی که مطرح کرده شیوع ویروس کرونا در ایران را بهانه کرده است ولی ما هم نامه به خودش و مدیر برنامه اش داده ایم و خواستار حضور در ایران شده ایم.

محمدحسن انصاریفرد در پایان تاکید کرد: همه این مسائل و اتفاقات حاشیه ای که پیرامون این بازیکن وجود دارد و در روزهای اخیر مطرح شده است در قراردادش وجود دارد و مطمئن باشید باشگاه ضرر مالی نخواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )