جلال مرادی، ناظر بازی دیدار سپاهان و پرسپولیس تأکید کرد که سپاهانی‌ها در زمین مسابقه حاضر نشدند تا شرایط برگزاری مسابقه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلال مرادی، ناظر بازی دیدار سپاهان و پرسپولیس در خصوص اتفاقات دیدار امروز و لغو دیدار گفت: اگر بازی سپاهان با یک تیم آسیایی بود، آیا آنها دیر به ورزشگاه می‌آمدند و مسئولان AFC این موضوع را قبول می‌کردند؟ چه تفاوتی میان بازی آسیایی یا بازی‌های داخلی خودمان است؟

وی با اشاره به ادعای سپاهانی‌ها مبنی بر اینکه هواداران تیم‌شان اجازه خروج اتوبوس تیم از هتل را نمی‌دادند، عنوان کرد: ساعت ۱۴ این مسئله را شنیدیم و فرمانده نیروی انتظامی در هتل حضور یافت. ما ثانیه به ثانیه ماجرا را رصد کردیم که اول می‌گفتند هواداران اجازه خروج نمی‌دادند، اما بعد اعلام کردند شرایط مهیاست، اما تیم بیرون نمی‌آید. حتی رفتند به تیم اعلام کردند شرایط مهیاست و یگان ویژه را فرستادیم تیم را اسکورت کنند و مسیر پاکسازی شود. اتوبوس تیم ۱۶:۱۵ یا ۱۶:۲۰ وارد ورزشگاه شد و زمانی که بازی باید آغاز می‌شد، تیم به ورزشگاه آمد.

ناظر دیدار سپاهان و پرسپولیس با اشاره به اینکه پس از حضور تیم سپاهان در ورزشگاه با مدیر و مدیر رسانه‌ای این تیم صحبت کرده است، گفت: به فتاحی، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کردیم تیم به رختکن نرود و به زمین بیاید که بازی آغاز شود، اما گوش ندادند و به رختکن رفتند. ساعت ۱۷ که آقای فتاحی (سرپرست تیم سپاهان) اعلام کرد ما آماده بازی هستیم، هیچ آثاری از بازیکنان سپاهان در زمین وجود نداشت که بازی را آغاز کنیم.

مرادی افزود: آقای نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان که بالا نشسته بود متوجه شد و به رختکن رفت تا درخواست کند تیم در زمین حاضر شود، اما وقتی از رختکن بیرون آمد، یک نفر گفت به زمین نروید که بازی ۳ بر صفر می‌شود. شاهدان زیادی در ورزشگاه وجود دارند از جمله اصحاب رسانه که ما باز منتظر بازیکنان سپاهان بودیم و به داوران گفتیم تا ۱۷:۲۵ منتظر باشید و بازیکنان پرسپولیس نیز منتظر ورود به زمین بودند، اما هیچ بازیکنی از تیم سپاهان وارد زمین نشد.

وی با اشاره به اصول حرفه‌ای برگزاری یک مسابقه اظهار داشت: آیا تیمی که می‌خواهد بازی کند، در راهرو تمرین می‌کند؟ تیمی که می‌خواهد بازی کند، نباید اسامی بازیکنانش را به ما اعلام کند تا لیست بازی را کنترل کنیم؟ باید از نیروی انتظامی نیز تشکر کنیم که کارشان را به خوبی و درستی انجام دادند. این را هم عوامل تیم سپاهان درست در زمانی که ساعت برگزاری بازی بود، به استانداری رفته بودند تا ببینند آیا بازی لغو می‌شود یا نه. آنها تیم میزبان بودند، مگر می‌شود میزبان دیرتر از همه به ورزشگاه بیاید؟ ما و تمام عوامل برگزاری مسابقه در ورزشگاه بودیم، آیا سپاهانی‌ها در بازی آسیایی هم می‌توانند این کار را انجام دهند؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )