مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: داور گل دوم استقلال را هم می‌توانست پنالتی نگیرد، چون زاویه دید داور خیلی بد بود و کمک داور هم نسبت به صحنه دور بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وفا هخامنش پس از شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما فرصت‌های زیادی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کرده بودیم. بازی را هم خوب شروع و کنترل کردیم و روی اشتباهات داوری گل خوردیم. داور گل دوم استقلال را هم می‌توانست پنالتی نگیرد، چون زاویه دید داور خیلی بد بود و کمک داور هم نسبت به صحنه دور بود.

وی ادامه داد: در صحنه پنالتی استقلال، بازیکن ما پایش را جمع کرد و نمی‌دانم چرا داور خطا گرفت. گل دوم ما هم نمی‌دانم آفساید بود یا نه؟ در بازی‌های قبلی هم اشتباهات داوری به ضرر ما بود و امیدوارم در بازی‌‌های آینده این اشتباهات کم شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که «موافق برگزاری بازی بدون تماشاگران بودید؟»، تصریح کرد: فوتبال همه جذابیتش به تماشاگران است و اگر هواداران نباشند حساسیت و جذابیت بازی‌ها کم می‌شود. ما هم خوشحال بودیم و هم ناراحت، خوشحال بودیم، چون اگر مردم می‌آمدند ممکن بود با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکل پیدا کنند و سازمان لیگ هم تصمیم گرفت که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، ولی نبودن تماشاگران هم از جذابیت فوتبال کم کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.