پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که تراکتور تیم بزرگی است و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم داشت، پرسپولیس را مستحق پیروزی دانست.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر تراکتور با دو گل علی علیپور و وحید امیری به پیروزی دست یافت.

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس هم مستحق برد بود و از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و برنده بازی شد. تراکتور هم تیم بزرگی است و بردن این تیم کار راحتی نبود ولی پرسپولیس بازی قابل قبولی ارائه کرد.

او ادامه داد: وحید امیری یکی از شاخص‌ترین بازیکنان در دیدار امروز بود و با خلاقیت‌های فردی و گلی که به ثمر رساند، کار را برای پرسپولیس تکمیل کرد ولی به طور کلی در بازی امروز بازیکنان آن طور که باید ظاهر نشدند.

درخشان همچنین در مورد وضعیت اوساگونا، بازیکن جدید پرسپولیس تصریح کرد: او امروز نتوانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد و رضایت ما را جلب نکرد. شاید اگر فرصت بیشتری به این بازیکن داده شود در آینده وضعیت بهتری داشته باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازگشت یحیی گلم‌حمدی به نیمکت این تیم و عملکرد او در بازی امروز گفت: یحیی قبلا هم تحت این عنوان فعالیت داشته و این اولین تجربه او در پرسپولیس نیست ولی به نظرم تیمش در این بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو است برای او و تیمش آرزوی موفقیت دارم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین حساسیت‌های موجود در بازی را دلیل حواشی به وجود آمده در بازی امروز و و تنش‌های داخل زمین و روی سکوها دانست و درگیری‌ها و تنش‌های پیش آمده را طبیعت فوتبال دانست.

او همچنین درباره عملکرد تیم داوری عنوان کرد: عملکرد داور در بازی امروز خوب بود. بازیکنان بیش از اندازه داور را تحت فشار می‌گذارند و به نظرم باید مقداری خویشتن‌دار باشند تا این اتفاقات پیش نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.