نایب رئیس پیشین هیات مدیره استقلال گفت: سعید رمضانی می‌تواند سرپرستی شایسته باشد و انتخاب او اقدامی هوشندانه از سوی مدیران باشگاه بود.

رضا صادق پور در واکنش به انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال به خبرنگار مهر گفت: علیرغم این که رمضانی هرگز در این تیم بازی نکرده، از خانواده استقلال جدا و دور نیست و همواره او در جامعه فوتبال عضوی از خانواده بزرگ این باشگاه شناخته می شود.

صادق پور اظهار داشت: رمضانی در زمینه سرپرستی و مدیریت در فوتبال تجارب ارزنده‌ای دارد و به واسطه نزدیکی روابطش با فرهاد مجیدی می‌تواند بهترین گزینه در این مقطع برای این سمت باشد.

نایب رئیس پیشین هیات مدیره آبی‌ها تاکید کرد: معتقدم باید به انتخاب مدیران مجموعه احترام گذاشت و اگر دوستانی هم به این موضوع انتقاد دارند اعتراض نکنند تا تمرکز و آرامش تیم بر هم نخورد.

وی افزود: استقلال ماه‌های شلوغ و فشرده‌ای تا پایان فصل پیش رو دارد. تیم باید کمتر از یک هفته دیگر در آسیا به میدان برود و الان اولویت‌ها برای همه افرادی که خود را از خانواده بزرگ آبی می‌دانند باید مسائل دیگر و مهمتری باشد. مسائل مهمی مثل بازی با الکویت و دیدارهایی که در لیگ پیش رو داریم.

صادق پور در خصوص نقل و انتقالات زمستانی باشگاه بیان داشت: نقطه قوت این نقل و انتقالات این است که بنا به اظهارات اعضای محترم هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات، همه رفت و آمدها با نظر مستقیم سرمربی بوده است. دومین نکته حائز اهمیت هم کم رفت و آمد بودن در تیم بود. به نظر می رسد با اضافه شدن دو بازیکن خارجی که مد نظر هستند این تیم نیاز دیگری نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.