مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست و با این مشکلات جان به لب‌مان رسیده است.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار فردای تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی در شش بازی اخیرش صاحب سه برد و سه تساوی شده است و قطعاً کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت. ما در این بازی میزبان هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود. امیدوارم با حمایت هواداران که همیشه حامی ما هستند برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی با اشاره به مشکلات مالی صنعت‌نفت تأکید کرد: لیگ برتر به نیم‌فصل رسیده است و ما فقط ۱۸ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم که این واقعاً آزاردهنده است. متأسفانه فوتبال ایران فقط در استقلال و پرسپولیس خلاصه می‌شود. این روزها یک ایران بسیج شدند تا مشکل سرمربی استقلال برطرف شود و از آن طرف پرسپولیسی‌ها می‌گویند شرایط ما بدتر از استقلال است. پس ما چه باید بگوییم؟! آیا این منطقی است که از ابتدای فصل فقط ۱۸ درصد از مبلغ قرارداد را گرفته باشیم، آنهم در شرایطی که قراردادهای بازیکنان صنعت‌ صفت بالا نیست.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه مردم آبادان غیر از فوتبال دلخوشی خاصی ندارند، تصریح کرد: باور کنید این مردم و هواداران گناه دارند. هیچ‌کس به فکر صنعت نفت نیست و فقط آقای عیسی‌زاده دنبال حل مشکلات مالی است که ایشان هم تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند. ما در تمام شهرها طرفدار داریم و این هواداران فقط به صنعت نفت دلخوش هستند. مسئولان رده بالا باید به فکر این تیم باشند تا مشکلات ما برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.