رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مشاور این باشگاه عازم ایتالیا شده تا درباره عقد قرارداد جدید با سرمربی ایتالیایی مذاکره کند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال در خصوص مراحل بازگشت استراماچونی گفت: این چند روز مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم. با کمک سرکنسولگر ترکیه، معاون وزیر خارجه و پیگیری شدید وزارت ورزش و جوانان، مبلغی حدود ۱۰۸ هزار یورو بود را به سفارت ایران در ایتالیا منتقل کردیم و قرار است او یک حساب در ایتالیا باز کند تا این مبلغ به صورت چک در اختیار او قرار بگیرد و استراماچونی این مبلغ را وصول کند.

خلیل‌زاده ادامه داد: ایشان متاسفانه آمادگی این را نداشت که از شرکت های قانونی خارجی پول به حساب او واریز شود و می‌خواست کارها به صورت قانونی انجام شود که به دلیل تحریم‌های آمریکا، این برای باشگاه استقلال و به طور کلی، طرف‌های ایرانی قراردادها کمی سخت است.

وی درباره حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش‌ ‌مان را انجام دادیم و حتی علی سلطانی، مشاور باشگاه در حال سفر به رم است تا درباره قرارداد فسخ شده این مربی ایتالیایی صحبت کنیم. ما به استراماچونی اعلام کردیم هم موافق این سهتیم که قرارداد قبلی به قوت خود باقی بماند و فقط مدت زمان آنریال، یک سال کاهش یابد و هم قرارداد جدیدی را با مدت زمان یک ساله با او ببندیم. ما هرچه در توان داشتیم برای بازگشت استراماچونی انجام دادیم و تمام سعی خود را هم خواهیم کرد تا او هر چه زودتر به ایران برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.