نخستین تمرین تراکتور پس از اخراج دنیزلی، با صحبت‌های صادقیان و شجاعی برای سایر بازیکنان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نخستین تمرین تراکتور بعد از جدایی دنیزلی از این تیم از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین تمرین سرخ‌های تبریزی برگزار شد که پیش از آغاز تمرین، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم دقایقی را برای بازیکنان در رختکن صحبت کرد. او که اجازه نداده بود کسی به جز بازیکنان و سرمربی موقت تیم در رختکن باشند، از بازیکنان خواست همدلی و انسجام خود را در بازی‌های بعد حفظ کنند تا حواشی، تیم را بیشتر از مدعیان دور نکند.

همچنین پیش از تمرین دادن تیم توسط احد شیخ‌لاری، سرمربی موقت تیم، غلامرضا صادقیان دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد. او به بازیکنان تیمش گوش‌زد کرد که فرصت را غنیمت بشمارند زیرا ترکتور هنوز فرصت قهرمانی دارد. همچنین مدیرعامل این باشگاه افزود: تراکتور می‌تواند در صورت پیروزی در بازی‌های عقب افتاده و موفقیت در بازی‌های رو در رو با تیم‌های مدعی، به صدر جدول بازگردد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین با اخراج دنزلی از روی نیمکت تراکتور، علی دایی سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم است و مهم‌ترین مانع او برای نشستن روی نیمکت تراکتور، کدورت قدیمی بین هواداران تراکتور و این سرمربی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.