سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم پس از حواشی پیش آمده در بازی با زاگرس شیراز گفت: این تیم ما را به سخره گرفت و با ۷ بازیکن وارد زمین شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره بازی روز جمععه تیمش مقابل تیم هفت نفره زاگرس شیراز و بازی نیمه تمام گفت: با این روند تیم ما بسیار ضرر می کند. هفته گذشته نیز حریف مقابل ما حاضر نشد و روز جمعه نیز چنین اتفاقی رخ داد. دو هفته نیز که رقابت های لیگ تعطیل بود و با این وضعیت تیم ما در جریان مسابقات قرار نمی گیرد. برای حضور در شیراز کلی هزینه کردیم و این تیم ما را به مسخره گرفت و با هفت تیم وارد زمین شد.

مرضیه جعفری در ادامه گفت: کمتر از ۱۵ دقیقه یک بازیکن آسیب دید و این تیم شش نفره شد که دیگر ادامه بازی ممکن نبود. اگر قرار بود با این وضعیت در زمین حاضر شوند و یا انصراف دهند باید تا قبل از برگزاری این دیدار اعلام می کردند اما گذاشتند تا تیم ما برای حضور در شیراز هزینه رفت و امد را بپردازد و در نهایت بازی هم به این صورت نیمه تمام باقی بماند.

وی تاکید کرد: متاسفانه بارها گفته ایم که بهتر است لیگ برتر فوتبال بانوان با ۸ تیم آغاز به کار کند در نهایت با همین تعداد و تعداد تیم های باکیفیت سطح کیفی لیگ افزایش خواهد یافت اما متاسفانه این گونه نمی شود.

جعفری گفت: با چنین اتفاقاتی تیم ما هم از شرایط مسابقات دور خواهد افتاد و هم در تفاضل گل ها به مشکل خواهیم خورد. پیش از شروع مسابقات درباره انصراف تیم ها از رقابت ها با فدراسیون صحبت کرده ایم، ناظمی نیز با شروع مسابقات با تعداد تیم های کم موافق بود اما سازمان لیگ موافقت نکرد متاسفانه در حال حاضر با انصراف یک به یک تیم ها مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، دو تیم شهرداری بم و زاگرس شیراز در حالی رودرروی هم قرار گرفتند که نماینده شیراز با ۷ بازیکن در زمین حاضر شد و در ادامه با مصدومیت یک بازیکن دیگر به دلیل حضور ۶ بازیکن، این دیدار نیمه‌تمام و به سود شهرداری بم اعلام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.