سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که گابریل کالدرون کمکی به سرخپوشان پایتخت نکرده و این تیم نیاز به بازنگری جدی دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: وقتی شما در خانه شکست می‌خورید یعنی خوب بازی نکرده‌اید و این پیام خوبی برای پرسپولیس ندارد. پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان معقول و منطقی بازی نکرد و بازی حساب شده‌ای از این تیم ندیدیم.

وی افزود: با اینکه موقعیت‌ها زیاد بود، اما وقتی بازیکنان به نزدیکی دروازه می‌رسیدند، دستپاچه شده و موقعیت‌ها را از دست می‌دادند. در نوع بازی این تیم و نفرات باید بازنگری صورت بگیرد. تعویض‌هایی هم که انجام می‌شود، بسیار دیر است و آنهایی که باید به زمین بیایند تا به تیم کمک کنند، آنقدر دیر وارد زمین می‌شوند که فرصت زیادی ندارند. پرسپولیس توانایی‌ زیادی دارد، اما نمی‌دانم چرا از این همه توانایی استفاده نمی‌شود. هر هفته هم که بازی‌ها را می‌بینیم، سردرگمی درون تیم مشهود است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی هواداران خواهان برکناری گابریل کالدرون و جانشینی برانکو ایوانکوویچ یا کریم باقری به جای او شده‌اند، گفت: هر تصمیمی که قرار باشد در این زمینه گرفته شود، به مدیریت باشگاه بستگی دارد. آنچه مسلم است، این وضعیت برای پرسپولیس خوب نیست و باید اصلاح و بازنگری جدی صورت بگیرد. تصمیمات در این زمینه هم به عهده مدیرعامل باشگاه است که در این مقطع نیازمند گرفتن تصمیمی خوب هستیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا به اعتقاد او رفتن کالدرون از پرسپولیس می‌تواند به این تیم کمک کند، خاطرنشان کرد: کالدرون تا به اینجا هم که در پرسپولیس مانده، نتوانسته به این تیم کمک کند. از سوی مدیریت باشگاه باید تصمیم گرفته شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )