دیدار همگروه‌های ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به سود عراق به پایان رسید تا عراق به طور موقت به صدر گروه سوم صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، امروز در کشورهای مختلف چند دیدار برگزار شد.

در یکی از این بازی ها، تیم های کامبوج و عراق همگروه های ایران در کامبوج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود عراق تمام شد. کامبوج هفته گذشته برابر ایران ۱۴ گل دریافت کرده بود اما اینبار در خانه خود دو رقمی نشد.

دیگر بازی گروه C بین ایران و بحرین از ساعت ۲۰ آغاز می شود. هنگ کنگ دیگر تیم این گروه این هفته استراحت دارد. به این ترتیب عراق قبل از بازی ایران با بحرین با ۹ امتیاز صدرنشین شد.

در گروه F، تیم قرقیزستان توانست با نتیجه ۲ بر یک مغولستان را شکست بدهد. ژاپن هم ۳ بر صفر تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

در گروه H، کره شمالی به مصاف کره جنوبی رفت که تقابل این دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد. دیدار سریلانکا و لبنان در این گروه در جریان است.

در گروه G اندونزی با نتیجه یک به ۳ برابر ویتنام شکست خورد. امارات هم با نتیجه یک به ۲ برابر تایلند تن به شکست داد. این بازی تحت تاثیر بارندگی های شدید در تایلند قرار داشت.

در گروه B، تیم استرالیا میهمان چین تایپه بود که در نهایت توانست با نتیجه ۷ بر یک این تیم را شکست بدهد. اردن و نپال برگزار کننده دیگر بازی این گروه هستند.

در گروه D، ازبکستان ۳ بر یک سنگاپور را شکست داد. دیدار فلسطین و عربستان هم که در رام الله برگزار شد، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در گروه A، فیلیپین مقابل چین به تساوی بدون گل رسید و بازی سوریه و گوام در حال برگزاری است.

بازی های گروه E، بین هند با بنگلادش و قطر با عمان هنوز به پایان نرسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.