سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش برای جام حذفی هدف گذاری خاصی ندارد ولی از موفق شدن در این رقابت‌ها استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر شهرخودرو خراسان اظهار کرد: یک بازی سخت را پیش روی داریم. برای هر دو تیم کار سخت است، شهرخودرو از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و جدول هم گویای همین نکته است. بازی‌هایی که شهرخودرو ارائه می‌کند، نشان دهنده کیفیت این تیم است. آن‌ها در مالکیت توپ بهترین هستند و گل‌محمدی زحمات فراوانی برای این تیم کشیده‌است.

وی افزود: حمیداوی به عنوان مالک به موقع ورود کرد و از شرایط بحرانی این تیم را نجات داد. انصافا در ۶ هفته گذشته از لیگ، بازی‌های خوبی را ارائه کردیم و نسبت به بضاعت‌مان خوب بوده‌ایم. در جام حذفی هم گل گهر را شکست دادیم. در جام حذفی هدف‌گذاری خاصی نکرده‌ایم و بدمان نمی‌آید موفق باشیم.

وی در خصوص صحبت‌های وزیر نفت گفت: تیم ما هواداران پرشوری دارد و قطعا مسئولان فکر مناسبی خواهندکرد و قطعا مشکلات مرتفع خواهدشد. ضمن اینکه از بحران هفته گذشته خارج شدیم‌.

تارتار در رابطه با غایبان تیمش گفت: رباط صلیبی عباس عسگری در بازی با استقلال پاره شد و متاسفم که او را در اختیار نداریم. در خصوص گرفتن یار جایگزین باید ببینیم آیا قوانین به ما اجازه می‌دهد یا نه که این کار را انجام دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: تیم ما مردمی‌ است و قانونا نمی‌توانیم هزینه‌ کنیم اما مطمئنم در شهری که تنها دلخوشی مردمش فوتبال است، مسئولان باید با هزینه در فوتبال، جلوی بسیاری از اتفاقات تلخ اجتماعی را بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.