کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ از سردار آزمون (ایران)، مالکوم (برزیل) و سباستین دریوسی (آرژانتین) به عنوان رهبران تیمش در زمین یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سرگئیس سماک به دنبال پیروزی پرگل شب گذشته (شنبه) زنیت برابر روبین‌کازان در هفته دهم لیگ برتر روسیه گفت: نیمه‌نخست با وجود کنترل بازی برای ما سخت گذشت اما در نیمه‌دوم همه چیز عالی پیش رفت و شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی زنیت درباره مصدومیت سباستین دریوسی، بازیکن آرژانتینی خط حمله اظهار داشت: دریوسی به خاطر مصدومیت تعویض شد. او بازیکن بسیار مهم تیم زنیت است و با وفاداری عمیق برای تیمش تلاش می‌کند. متاسفانه سردار آزمون و مالکوم نیز مصدوم هستند. این بازیکنان رهبران تیم زنیت در زمین هستند، البته بازیکنانی که جایگزین آنها در ترکیب زنیت شدند برابر روبین‌کازان بسیار خوب بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.