کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع واژگونی خودرو ۲۰۷ در کیلومتر ۵۷ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک نفر جان باخت.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه عصر شنبه واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۵۷ محور سرخه_آرادان به نیروهای هلال‌احمر گزارش شد، ابراز داشت: در پی این حادثه نیروهای امداد و نجات پایگاه ده‌نمک بلافاصله در محل حاضر شدند و عملیات رهاسازی مصدومان صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل شدت حادثه راننده این خودرو در دم جان باخت، افزود: تخطی از سرعت مطمئن، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رانندگی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی عمده‌ترین دلایل این حوادث تلخ و ناگوار را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه رعایت فاصله طولی و داشتن خواب کافی می‌تواند سفر خوشی را برای همراهان فراهم کند، اضافه کرد: با توجه به اینکه در پایان تعطیلات تابستانی قرار داریم از مسافران درخواست می‌شود تا از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند زیرا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن و تجربه کردن این حوادث تلخ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.