پیشکسوت استقلال معتقد است که استراماچونی با توجه به تغییر بازیکنان تیم، نمی تواند کاری برای این تیم انجام دهد.

علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه استقلال مقابل رقبای خود قاطع عمل نمی‌کند گفت: تیم باید در خط حمله بهتر از این عمل کند و از موقعیت هایش استفاده لازم را ببرد اما اینطور نیست چرا که تیم قدرت عمل لازم را ندارد.

وی تاکید کرد: کاری از دست استراماچونی بر نمی‌آید چرا که تازه به این تیم آمرده و بازیکنان هم جدید هستند.

مهاجم سابق استقلال درباره وضعیت استقلال در داربی تهران که هفته آینده برگزار می‌شود گفت: داربی شرایط متفاوتی دارد. هر دو تیم با تمام وجود بازی می‌کنند. در خیلی از دیدارها تیمی که وضعیت خوبی نداشته به پیروزی رسیده است. هر تیمی که راحت‌تر و بدون استرس به توپ ضربه بزند، برنده داربی می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان می‌توانست روحیه این تیم را قبل از داربی بالا ببرد، گفت: بعد از دو مساوی و یک باخت استقلال به مصاف داربی می‌رود که شرایط خوبی نیست.

مهاجم سابق استقلال درباره ناکامی استقلال در سومین دیدار لیگ برتری و از دست دادن پیروزی گفت: استقلال دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول آقای دیاباته در نوک حمله بود که در حملات بسیار کند ظاهر شد و تقریبا سرعت بازی استقلال را گرفت. استقلال تیم تهاجمی و سرعتی است اما دیاباته سنگین است.

وی ادامه داد: دیاباته به درد مواقعی می‌خورد که تیم سراسر حمله است و او می‌تواند در داخل محوطه جریمه ضربات نهایی را بزند اما نمی‌تواند از پشت محوطه جریمه بازیسازی هم کند و برای خودش موقعیت بسازد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه ورود تبریزی به جای دیاباته مصدوم گزینه خوبی بود، خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه دوم بهتر از نمیه نخست عمل کرد. متاسفانه تیم در گل زدن و تمام کنندگی مشکل داشت و نتوانستیم از برتری نیمه دوم استفاده کنیم و روی ضربه ایستگاهی مشکل داشتیم.

موسوی درباره گل خوردن استقلال در اواخر بازی‌ها خاطرنشان کرد: از دقیقه هشتاد به بعد بازیکنان استقلال مضطرب می‌شوند. باید روی این موضوع کار شود. تیم در این دقایق روی ضربات ایستگاهی متزلزل است.

وی تاکید کرد: اگر استقلال با قدرت نیمه دوم را شروع کند و گل دوم را بزند، دیگر استرسی از بابت گل خوردن نخواهد داشت. متاسفانه استقلال با نتیجه ضعیف پیش آمده است و در نیمه دوم هم در یارگیری ضعیف عمل می‌کند. استقلال تیمی است که باید با تمام وجود بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.